شهردار فرون‌آباد:
یادمان دو شهید گمنام شهر فرون‌آباد پاکدشت افتتاح شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب.ظ
 
یادمان دو شهید گمنام مدفون در شهر فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران روز شنبه افتتاح شد.
 یادمان دو شهید گمنام شهر فرون‌آباد پاکدشت افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا؛ شهردار فرون‌آباد گفت: یادمان دو شهید گمنام شهر فرون‌آباد در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع و بنای این یادمان بر اساس طرح‌های ارائه شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احداث شده است.
کوروش میرزایی افزود: برای احداث این یادمان که از دو سرویس بهداشتی مجزا، خانه سرایداری، ۷۰۰ متر درختکاری و فضای سبز برخوردار است بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: این یادمان شهدا پایگاه مهم فرهنگی شهر فرون‌آباد بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر از برنامه‌هایی که در این مکان مقدس برپا شود حمایت می‌کنند.


شهدا چراغ هدایت بشر به سمت رستگاری هستند
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در مراسم افتتاح این یادمان گفت: شهدا چراغ هدایت بشریت به سمت رستگاری هستند و کسانی که از وجود این شهدا بی‌بهره‌اند، خود دچار زیان می‌شوند.
سردار حسن حسن‌زاده افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شهدا ستارگان هدایت هستند که با استفاده از نور معنویت آنان می‌توان راه را پیدا کرد، اگر سیره شهدا را پی گرفته و مسیر آنان را دنیا کنیم، قطعا به سعادت می‌رسیم.
وی تصریح کرد: امروز عزت و اقتداری که نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدا به دست آورده باعث شده تا دشمنان قسم خورده نظام نیز مجبور شوند که سر تعظیم در برابر ایران اسلامی فرود آورند.
حسن‌زاده گفت: شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای گمنام از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و هر جا پیکرپاک و مطهر ایشان به خاک سپرده شده، آن منطقه از رشد معنوی، فرهنگی و حتی رفاهی بیشتری برخوردار شده‌ است به شرط آن که این شهدا غریب واقع نشوند و برنامه‌های متعدد فرهنگی در محل دفن ایشان برگزار شود.
شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف آبادو ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
فرون‌آباد ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

کد مطلب: 7839
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری