یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد برگزار می شود
تاریخ انتشار : آبان ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۲۲ ب.ظ
 
امام جمعه جوادآباد از برگزاری یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد طی آبان ماه امسال خبر داد.
 یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام حسین رضا پور گفت از برگزاری یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد خبر داد و اظهار داشت: این یادواره چهارشنبه شب ۳۰ آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که در مسیر شهدا و ارزشها گام برداریم می توانیم از مشکلات عبور کنیم و از هیچ سختی نگران نیستیم با تاکید بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ شهادت افزود: فرهنگ شهادت برگرفته‌شده از فرهنگ سیدالشهدا هدف از برگزاری یادواره شهدا و کنگره شهدا، تبیین فرهنگ شهادت است.

امام جمعه جواد آباد با اشاره به اینکه سخنران این مراسم سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد بود گفت: این یادواره به مناسبت چهل سالگی انقلاب است و در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

رضا پور خواستار همکاری همه اقشار در این خصوص شد و گفت: یاد و نام شهدا در اولویت قرار دارد و با برگزاری این یادواره ها می خواهیم منش این عزیزان برای همیشه ماندگار شود و الگوسازی خوب و درستی برای جوانان شکل بگیرد.

امام جمعه بخش جواباد آباد بیان داشت: عزت و عظمت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست و ما نیز وظیفه داریم همواره قدردان خدمات آنها باشیم و از ارزشهایی که شهدا در آن مسیر رفتند صیانت کنیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5554
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری