یوم‌الله ۱۳ آبان روز مقابله حق علیه باطل است
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۵۵ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان روز مقابله حق علیه باطل است و سابقه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران بیش از ۶۰ سال تا آنجایی مهم است که نصف ملت ما هم کشته می‌شد ارزش داشت چون هدف دفاع از اسلام بود.
 یوم‌الله ۱۳ آبان روز مقابله حق علیه باطل است

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امروز در جمع راهپیمایان شهرستان قرچک با درود به ارواح طیبه تابناک شهدا و امام شهیدان آرزوی طول عمر با عزت و پر برکت برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: شما دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و روحانیت معزز بدانید امروز روز تجدید میثاق امت ایران اسلامی با جایگاه رفیع ولایت و مرجعیت و روز قدرت ولایت فقیه و روز عصبانیت و مصیبت استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان قرچک افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، روز فریاد عزت و آزادی مردم ایران و روز رسوایی استکبار جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه شهرستان قرچک تصریح کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقشه‌های برنامه‌ریزی شده استکبار آشکار شد، از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی استکبار دائم در حال توطئه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.

اسماعیلی خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری در باره استکبارستیزی فرمودند «مبارزه با استکبار کاملا منطقی و عقلانی است و جزو دفاع از اصول و ارزش‌های یک ملت است و این منطق همه ملت‌های جهان است».

امام جمعه شهرستان قرچک افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان روز مقابله حق علیه باطل است و سابقه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران بیش از ۶۰ سال تا آنجایی مهم است که امام راحل عظیم‌الشأن فرمودند «ارزش پیروزی ۱۳ آبان یعنی  تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به قدری که نصف ملت ما هم کشته می‌شد ارزش داشت چون هدف دفاع از اسلام بود».

وی تاکید کرد: امروز زمان سلطه‌پذیری ملت‌ها نیست، دوران خفقان وزورگویی گذشت زمان، زمان آگاهی‌ها ملت‌هاست و رمز پیروزی ملت ما مقاومت بوده و هست، این عنصر مقاومت محصول اطاعت از ولایت فقیه است.

اسماعیلی افزود: قدرت مقاومت ملت ایران برگرفته از ایمان به خدا و ایمان به ولایت مطلقه فقیه و میراث عشق عاشورای حسینی و عالی‌ترین منطق امروز است، ما از مسئولان انتظار داریم طبق رهنمودهای ولی امر مسلمین از دشمنان قسم خورده غافل نشوند و چشم امید به آن‌ها ندوزند و هوشیارانه از منافع ملت عزیز دفاع کرده و هرچه زودتر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5249
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری