فرمانده انتظامی شهرستان ورامین :
یک‌هزار و ۳۶۷ مورد سرقت در ۵ ماهه اول سال در ورامین / روز گذشته یک کیلو گرم شیشه کشف شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: از ابتدای سال سرقت‌های خشن در ورامین نداشتیم و از ابتدای سال ۹۹ تا دهم مرداد یک‌هزار و ۳۶۷ سارق دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.
 یک‌هزار و ۳۶۷ مورد سرقت در ۵ ماهه اول سال در ورامین / روز گذشته یک کیلو گرم شیشه کشف شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ  جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه همکار و همراه نیروی انتظامی شهرستان در رویدادهای مختلف هستند و خبرنگاران پیشگامان تولید امنیت هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در انعکاس مشکلات و کاستی‌های شهرستان نقش مهمی ایفا می‌کنند که این امر کمک حال پلیس بوده و در این مسیر کمک‌های شایانی انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: از ابتدای سال پاکسازی مناطق آلوده به جرم و حضور مجرمان در دستور کار قرار داشته و در این راه موفق عمل کردیم و کارنامه درخشانی در برقراری نظم و امنیت در چنده ماه اخیر در ناجای ورامین به دست آمده است.

بیرانوند بیان کرد: از ابتدای سال سرقت‌های خشن در ورامین نداشتیم و از ابتدای سال ۹۹ تا دهم مرداد ۱۳۶۷ سارق در ورامین دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

وی در ادامه این نشست گفت: با توجه به سرقت‌های انجام گرفته در ورامین در حوزه کشف سرقت‌ها ۲۲ درصد رشد داشتیم و آمار سرقت‌ها نسبت به سال گذشته نیز افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تأکید کرد: پلیس در  برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در ورامین با دستور فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با قدرت ورود کرد و محله‌های آلوده را پاکسازی کرده و در طرح‌های مختلف که پلیس در شهرستان اجرا کرده ۲۲۴ نفر را دستگیر شدند که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها توزیع کننده مواد مخدر بودند.

بیرانوند تصریح کرد: با توجه به اقدامات پلیسی انجام شده در روز گذشته از یک توزیع کننده  مواد مخدر حدود یک کیلو شیشه توسط پلیس کشف و ضبط شد و فرد مجرم برای بررسی بیشتر تحویل دستگاه قضایی شد.

وی در خصوص درگیری و نزاع در ورامین بیان کرد: ورامین از شهرستان‌هایی است که گاهاً درگیری در آن انجام می‌گیرد و از ابتدای امسال ۲۱۴ مورد درگیری و نزاع فردی و ۳۰ فقره درگیری  و نزاع دسته جمعی در ورامین رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین یادآور شد: در درگیری‌های صورت گرفته ردپای اوباش سابقه‌دار هم در این نزاع‌ها دیده می‌شود که اکثر آن‌ها دستگیر شده‌اند.

کد مطلب: 10181
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری