یک مسوول در شهریار به خاطر رفتار نامناسب با ارباب رجوع برکنار شد
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۴۰۲ ۸:۰۴ ب.ظ
 
فرماندار ویژه شهریار از تعلیق و برکناری یکی از مسوولان این شهرستان در پی گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع خبر داد و گفت: این فرد خاطی پس از برکناری از مسوولیتش در اختیار دفتر حراست دستگاه متبوعش قرار گرفت.
 یک مسوول در شهریار به خاطر رفتار نامناسب با ارباب رجوع برکنار شد

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا فاتحی نژاد روز شنبه در این باره اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعان و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار، مکرراً مورد تاکید دولت سیزدهم و فرمانداری ویژه شهرستان شهریار است.

وی افزود: در پی گزارش واصله مردمی مبنی بر برخورد نامناسب یک مسئول با احدی از مراجعان آن اداره، موضوع بلافاصله به لحاظ اهمیت و ضرورت مورد پیگیری جدی این فرمانداری قرار گرفت و برابر گزارش مدیرعامل دستگاه مربوطه فرد خاطی از کار در اداره معلق و در اختیار دفتر حراست و امور محرمانه دستگاه متبوعش قرار گرفت.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه خط مشی دولت مردمی سیزدهم و بالطبع فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، ارتقاء خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: از کلیه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان خواستاریم که در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن، منزلت و کرامت مراجعان خود به نحو احسن عمل کنند و انجام امور مردم را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت از توابع استان تهران در غرب پایتخت و همجواری کرج قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

کد مطلب: 14852
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری