۱۲ نمایشگاه فرهنگی اجتماعی در محل دائمی نمایشگاه قرچک طی یکسال گذشته برپا شده است
تاریخ انتشار : دی ۲۰, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ب.ظ
 
شهردار شهرستان قرچک گفت: به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ۱۲ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه طی یک سال گذشته به جهت حمایت از تولید برگزارشده است.
 ۱۲ نمایشگاه فرهنگی اجتماعی در محل دائمی نمایشگاه قرچک طی یکسال گذشته برپا شده است

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف صبح امروز چهارشنبه (۲۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها به‌عنوان یکی از روش‌های مهم ارتقاء هنر، فرهنگ و ارتباط با جامعه در دنیای امروز شناخته می‌شوند.

وی افزود: همچنین، نمایشگاه‌های فرهنگی می‌توانند به نمایش محصولات فرهنگی محلی، ارزش‌ها و آداب‌ورسوم در جهت شناخت شهرستان گام‌های مؤثری بردارند.
خرمی شریف با تاکید بر برپایی نمایشگاه در مسائل مختلف اظهار داشت : ازجمله مزایای برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها این بود که زنان کارآفرین و سرپرست خانوار توانستند محصولات خود را ارائه کنند.

شهردار قرچک گفت: ۱۲ نمایشگاه در حوزه‌های گل و گیاه، زنان کارآفرین، صنایع‌دستی، عفاف و حجاب، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، اسوه و مشاغل خانگی، اقتصاد مقاومتی و جشنواره غذا و میوه‌آرایی در یک سال گذشته برگزار کردیم.
وی در پایان اظهار کرد: محل دائمی نمایشگاه شهرداری به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع با ۳۶ غرفه در حال خدمت‌رسانی است و سعی‌مان بر این است که نمایشگاه‌های متنوعی در طول سال برگزار کنیم.

کد مطلب: 15267
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری