۱۳۰۰ نفر از مردم قرچک به راهیان نور اعزام می‌شوند
تاریخ انتشار : بهمن ۷, ۱۴۰۱ ۹:۱۸ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک گفت: اولین کاروان راهیان نور در دهم بهمن ماه به تعداد ۲۴٠ نفر از دانش‌آموزان دختر در قرچک به این مناطق اعزام و کاروان‌های بعدی در فواصل زمانی مختلف نیز به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد.
 ۱۳۰۰ نفر از مردم قرچک به راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ صمد سلطانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک  در خصوص اعزام دانش‌آموزان به مناطق راهیان اظهار کرد: اولین کاروان در دهم بهمن‌ماه به تعداد ۲۴٠ نفر از دانش‌آموزان دختر به این مناطق اعزام خواهند شد و کاروان دوم نیز در ۲۵ بهمن‌ماه شامل ۶ دستگاه اتوبوس و کاروان‌های بعدی در اسفند ماه و در اواخر سال به مناطق راهیان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: ۱۳٠٠ نفر از دانش‌آموزان و مردم عزیز که تمایل دارند در این مناطق حضور داشته باشند به این مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با اشاره به اینکه این مناطق یاد شهدا را در دل ما زنده نگه می‌دارد، افزود: در این فضایی که ما امروز زندگی می‌کنیم، باید حضور شهدا را در زندگی خودمان احساس کنیم، زیرا این مناطق یاد شهدا را در دل ما زنده نگه می‌دارد و خدا توفیق داده که رهرو این شهیدان باشیم.

سرهنگ سلطانی در خصوص رعایت ایمنی کاروان‌های اعزامی به مناطق راهیان بیان کرد: خانواده‌هایی که به مناطق راهیان می‌آیند، مانند خانواده‌های خودمان هستند و هیچ فرقی بین این بچه‌ها با فرزندان خودمان نیست، در این زمینه موارد ایمنی کاملا رعایت شده و معاونت ایمنی کاملا به این موضوع اشراف دارد.

وی در پایان از حضور فرمانده نواحی قبل از اعزام راهیان نور در مناطق، خاطرنشان کرد: یکی از تدابیر سردار فرمانده سپاه سید الشهدا این است که خود فرمانده نواحی قبل از اعزام راهیان نور در مناطق حضور داشته باشند و تمامی محل‌های اسکان و محل‌هایی که زائران در آن حضور دارند بررسی می‌شود و قبل از اینکه دانش‌آموزان به این منطقه بیایند آن نواقص برطرف خواهد شد.

کد مطلب: 11934
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری