۱۳۸ دستگاه خودروی رسوبی در پارکینگ‌های ورامین وجود دارد
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۹ ب.ظ
 
دادستان ورامین از وجود یک‌هزار و ۹۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵۵۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳۸ دستگاه خودرو هستند.
 ۱۳۸ دستگاه خودروی رسوبی در پارکینگ‌های ورامین وجود دارد

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا شمس دادستان ورامین در جلسه تعیین وضعیت و ساماندهی توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های وسایل نقلیه رسوبی در شهرستان ورامین اظهار کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر تعیین تکلیف خودروها، موتور سیکلت‌ها، وسایل‌نقلیه و ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی موجود در پارکینگ‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان تهران و لزوم اعمال نظارت بر چگونگی و نحوه نگهداری از این اموال اقدامات خوبی در این دادستانی انجام شد.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۲ مرتبه اطلاع‌رسانی از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام شده و همچنین طی تماس تلفنی با مالکان وسایل نقلیه رسوبی که شماره تماس آن‌ها به روز و درست در مرکز شماره‌گذاری ثبت شده است، جهت اطلاع از وضعیت این خودرو‌ها اطلاع رسانی شده است.

دادستان ورامین اضافه کرد: همچنین از طریق شبکه‌های مجازی پرمخاطب در شهرستان ورامین و نیز نصب بنر در سطح حوزه استحفاظی، درب مقر راهور و ورودی پارکینگ‌های محل نگهداری این خودرو‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مالکان این خودرو‌ها انجام شده است.

وی از وجود هزار و ۹۷۹ وسیله نقلیه توقیفی رسوبی در تمامی پارکینگ‌های شهرستان ورامین خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵۵۲ دستگاه موتور سیکلت و ۱۳۸ دستگاه خودرو هستند.

دادستان ورامین با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۸ دستگاه وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد ۷۳ دستگاه مربوط به شهرستان ورامین، ۱۷ دستگاه شهرستان قرچک، ۲۹ دستگاه پاکدشت، ۲۰ دستگاه پردیس، ۱۳ دستگاه دماوند، ۳ دستگاه فیروزکوه و ۳ دستگاه مربوط به شهرستان پیشوا هستند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

کد مطلب: 14961
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری