رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
۱۳ آبان امسال میدان انزجار ملت ایران از اسرائیل خواهد بود
تاریخ انتشار : آبان ۱, ۱۴۰۲ ۶:۴۱ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ملت ایران؛ ۱۳ آبان امسال را به میدانی برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و دفاع از جبهه مقاومت تبدیل می‌کنند.
 ۱۳ آبان امسال میدان انزجار ملت ایران از اسرائیل خواهد بود

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران اظهار داشت: امروز جهان به نقطه عطفی از نمایش انزجار مسلمانان و آزادیخواهان جهان از جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و پیروزی های جبهه مقاومت تبدیل شده و چهره پلید این رژیم کودک کش بیش از گذشته برای جهانیان به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس تلاش دارد تا با دست زدن به جنایات متعدد، از خفت و خاری شکست هایی که از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه خورده بکاهد، مقاومتی که مانند یک معجزه کمر اسرائیل را خم کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در کنار جنایات رژیم اشغالگر قدس، این دولت خونخوار آمریکا است که با وجود جنایات صورت گرفته علیه بشریت، همچنان حامی شماره یک این رژیم اشغالگر است و خوی ددمنشی خود را بار دیگر به تمامی آزادیخواهان جهان به نمایش گذاشته است.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به جهان در خصوص جنایات آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل افزود: امروز تبیین جنایت آمریکا در دنیا و نشان دادن چهره دروغین آنان در حمایت از حقوق بشر، ضرورتی انکار ناپذیر است و اگر در این خصوص کوتاهی صورت گیرد، قطعا آنان با استفاده از قدرت رسانه‌ای، خود ار تطهر کرده و جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

محمودی ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی است که باید از آن برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ استفاده و آن را به میدانی برای نمایش انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت تبدیل کرد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: برنامه‌های ۱۳ آبان باید به محلی برای آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی که انقلاب اسلامی را درک نکرده اند تبدیل شود و برای تحقق این مهم لازم است تا از همه ظرفیت ها ازجمله فضای مجازی برای تحقق این مهم بهره جست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت ۱۳ آبان در استان تهران گفت: مراسم امسال با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی آغاز می شود و در این روز، تلاش می شود تا با تببین جنایات آمریکا برای دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان، ذهن جوانان را با فلسفه استکبار ستیزی و شعار مهم و همیشه زنده مرگ بر آمریکا آشنا کرد.

این مسئول محمودی افزود: راهپیمایی مردم ورامین روز شنبه ۱۳ آبان از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) و مسجد جامع شهرستان ورامین برگزار شود.

وی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان متعلق به آحاد مردم است و حضور حداکثری مردم به همراه دانش آموزان مانند سال گذشته می تواند بر شکوه این مراسم بیافزاید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 14480
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری