فرماندار شهرستان پیشوا :
۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پیشوایی توزیع شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در راستای اجرای مرحله دولم طرح ملی مواسات و همدلی مؤمنانه، یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده پیشوایی توزیع گردید.
 ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پیشوایی توزیع شد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین مرحله از رزمایش مواسات شهرستان پیشوا گفت: دومین مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه، یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال به همت خیران و ارگان‌های مختلف شهرستان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: این بسته‌ها به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا از جمله رانندگان تاکسی و کارگران روزمزد و فصلی اختصاص یافته و با حفظ کرامت انسانی به آنان اهدا شده است.
این مسئول اظهار داشت: افراد توانمند و خیرین منطقه همواره در کمک به اقشار ضعیف به‌ویژه در بحران‌ها پیشتاز بوده‌اند و امید است که این همراهی‌ها تداوم داشته باشد.
عباسی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای رزمایش مواسات، هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع گردید.
وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی جامعی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی، ائمه جمعه و جماعات، بسیج و معتمدین از افراد نیازمند شهرستان تهیه شده تا اقلام حمایتی در اختیار تمامی خانواده‌هایی که از شیوع ویروس کرونا دچار ضرر و زیان شدند قرار گیرد.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 7797
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری