مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران:
۱۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام تهران در مرحله تولید قرار می‌گیرند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب.ظ
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با اشاره به اینکه امسال اوج افتتاح واحدهای صنعتی خواهد بود، گفت: یک هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام استان در سال جاری به مرحله تولید می‌رسد.
 ۱۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام تهران در مرحله تولید قرار می‌گیرند

به گزارش ندای وارنا؛صابر پرنیان صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ۱۵ خرداد و روز قدس ورامین با اشاره به اینکه امسال اوج افتتاح واحدهای صنعتی خواهد بود، گفت: یک هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام استان تهران در سال جاری  به مرحله تولید می رسد.

پرنیان افزود: طی سال ۹۸ با وجود همه مشکلات شاهد کاهش نرخ بیکاری بوده‌ایم و در استان تهران این نرخ از ۱۲.۷ در ابتدای سال به ۱۰.۱ دهم درصد در اواخر سال رسید که اگر کرونا نبود پایان سال قبل جشن رونق تولید را می‌گرفتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران بیان داشت: در حوزه دشت ورامین در سال جاری طرح‌هایی را برای اشتغال در شهرهای ورامین، قرچک و پیشوا در نظر گرفته‌ایم، ساماندهی شهرک‌های خصوصی، تکمیل زیر ساخت‌ها نیز در دستور کار قرا گرفته، همان‌طور که سال قبل در شهرک سالاریه و قرچک و پیشوا اعتبارات خوبی اختصاص داده شد.

وی گفت: هر یک از واحدهای تولیدی و صنعتی که دچار مشکل هستند با انتقال مشکلات به ما می توانند برا حل مشکلشان امیدوار باشند و ما به عنوان خادم صنعتگران در این زمینه اعلام آمادگی می کنیم.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7408
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری