سرپرست فرمانداری قرچک خبر داد:
۱۵۰ شعبه، آراء مردم قرچک در انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع‌آوری می‌کند
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۸ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۵۰ شعبه، آراء مردم شهرستان قرچک را جمع آوری می‌کند.
 ۱۵۰ شعبه، آراء مردم قرچک در انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع‌آوری می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در چهارمین جلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیئت نظارت در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، گفت: اعضاء هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۳۰۰ نفر ساعت فعالیت و با توجه به بررسی‌های منطقه‌ای و نیازسنجی مردم و با توجه به افزایش جمعیت نسبت به دوره قبل، جانمایی شعب اخذ رأی را در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام داده اند.

وی افزود: بر اساس پایش منطقه‌ای صورت گرفته، در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آراء مردم همیشه در صحنه قرچک را جمع آوری می‌کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: به منظور رفاه حال بانوان و دسترسی سهل آنان به شعب اخذ رأی، ۳ شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

فخاری گفت:مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم است که این مهم با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی محقق می‌شود.

لازم به ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

گفتنی است، در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸، ۱۳۹ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آراء مردم در نظر گرفته شده بود.

کد مطلب: 14848
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری