۱۵۸۴ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و عمده فروشی‌های ورامین
تاریخ انتشار : شهریور ۲۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۴ ب.ظ
 
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.
 ۱۵۸۴ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و عمده فروشی‌های ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین روز چهارشنبه به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور فیروزی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و دیگر روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد .

درویشی در این جلسه با ارائه آماری از بازرسی های انجام گرفته در سطح شهرستان ورامین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۵۸۴ مورد بازرسی از سطح فروشگاه ها عمده فروشی ها و نانوایی سطح شهرستان ورامین صورت پذیرفته است و با تخلفات صورت پذیرفته برخورد و از برخی از کسبه تقدیر شده است .

وی افزود: در این بازدید ها ۳نانوایی سنگکی، یک واحد نانوایی بربری و یک واحد صنفی مواد پروتئینی به علت عرضه خارج شبکه، گران فروشی و فروش اجباری و عرضه مواد پروتئینی تاریخ گذشته پلمپ و از ۴ نانوایی به علت رعایت تمامی دستور عمل ها تقدیر به عمل آمده است .

معاون استاندار تهران با اشاره به کالای اساسی توزیعی تنظیم بازاری عنوان کرد: با تلاش های صورت پذیرفته کالا های مختلفی جهت تنظیم بازار در ۶ماهه نخست سال توزیع شده است و به عنوان مثال حدود ۲۱۴ تن گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب در شهرستان ورامین توزیع شد که منجر شد که قیمت این محصول ۹درصد کاهش قیمت داشته باشد .

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس دستگاه های متولی نظارت دقیق بر بازار لوازم تحریر و ملزومات بازگشایی مدارس داشته باشند .

کد مطلب: 14187
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری