وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:
۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران/ اقتدار نظامی ایران هر روز در جهان در حال افزایش است
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب.ظ
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ۱۵خرداد سال ۴۲، مردم دشت ورامین از رهبر انقلاب و مرجعیت دفاع کردند.
 ۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران/ اقتدار نظامی ایران هر روز در جهان در حال افزایش است

به گزارش ندای وارنا؛  سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر سه شنبه در نشست پرچم داران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ورامین برگزار شد، اظهار داشت: باید مسئولان فرهنگی کشور در خصوص تاریخ معاصر مردم را آگاه کنند چرا که دشمنان و معاندین نظام در حال تعویض تاریخ هستند، در خارج از کشور اقدام به چاپ کتاب‌های مختلف به نفع خود می‌کنند تا ذهن مردم را نسبت به نظام و انقلاب عوض کند.

 

حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب از شهدای ۱۵ خرداد و مردم ورامین یاد می‌کنند و قیام ۱۵ خرداد را مبدا قیام و نقطه عطف پیروزی انقلاب می‌داند.

 

وی افزود: هر روز اقتدار نظامی ایران در جهان در حال افزایش است و ارسال ۵ کشتی محموله نفتی ایران به آمریکای لاتین نشان دهنده این اقتدار است و به حرف کشورهای استکباری گوش نکردن و توانست اقتدار خود را به دنیا نشان دهد.

 

کارشناس فرهنگی عنوان داشت: ۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است، وقتی خون مردم در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بر زمین ریخته شد رژیم پهلوی نتوانست کشتار این مردم را پنهان کنند و قیام این مردم در آن زمان جهانی شد.

 

حسینی بیان کرد: خبر دستگیری امام خمینی (ره) وقتی به گوش مردم رسید در چندین شهر کشور قیام انجام شد، آن چیزی که قیام ۱۵ خرداد ورامین متمایز کرد این بود که مردم دشت ورامین کفن پوش وارد میدان شوند تا از رهبر انقلاب و مرجعیت دفاع کنند.

 

وی تاکید کرد: وظیفه همه رسانه‌ها، نهادهای فرهنگی این است که موارد و موضوعات انقلاب به نسل جوان انتقال و شفاف سازی کنند، باید جوانان را نسبت به موضوعات و اتفاقات صورت گرفته آگاه سازی کنند.

 

حسینی در ادامه افزود: آن کسانی که امروز خط فکری حضرت امام را تحریف می‌کنند به این معنی است که این افراد مسیر زندگی خود را عوض کردند و می‌خواهند بگویند که امام نیز با زندگی کاخ نشینی مشکلی نداشت، در صورتی که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب کاملاً ساده زیست و بازندگی اشرافی مخالف هستند.

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ارتباط با کشورهای آمریکای لاتین در دولت نهم و دهم نیز وجود داشت با شروع به کار دولت یازدهم ارتباطات با کشورهای لاتین قطع شد حال می‌بینید دولت دوباره به فکر ارتباط با این کشورها افتاده است.

 

وی گفت: اگر فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد محقق شود کشور مشکلی نخواهد داشت، هر اقدامی که انجام می‌شود برای رضای خدا باشد برکت‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

 

حسینی بیان داشت: اصحاب رسانه و هنرمندان و گروه‌های مختلف فرهنگی می‌توانند در محقق شدن اهداف انقلاب نقش بسزایی را ایفا کنند، فیلم و نمایش راه دیگر انتقال ارزش‌های والای نظام و انقلاب است.

کد مطلب: 8362
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری