مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران:
۱۵ هزار انشعاب فاضلاب در جنوب شرق استان تهران نصب خواهد شد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب.ظ
 
مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران از در دستور کار قرار گرفتن نصب حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار انشعاب فاضلاب در جنوب شرق استان تهران خبر داد.
 ۱۵ هزار انشعاب فاضلاب در جنوب شرق استان تهران نصب خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛  حمیدرضا نامداری صبح دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار قرچک، زاهدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه و بیان مشکلات مربوطه اظهار داشت: درخواست داریم به منظور تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرستان قرچک، جلسه و بازدیدی به همراه فرماندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز داشته باشیم تا در انجام مناقصات و سایر امور مربوطه وقفه‌ای ایجاد نشود.

نامداری افزود: اجرای شبکه فاضلاب در قرچک فعال است و با اقداماتی که صورت گرفته امیدواریم بخشی از مشکلات روستاهای محمدآباد، ولی آباد و امین آباد نیز برطرف شد.

وی گفت: همچنین طی نشست‌های برگزار شده با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، موافقت اولیه اخذ شده تا با نصب تأسیسات مربوطه خط انتقال فعال شود.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با اشاره به اینکه در مناطق پو ئینک و باقرآباد با مطالعات صورت گرفته بایستی اصلاحاتی در مسیر صورت گیرد، عنوان داشت: مشکل جمع آوری فاضلاب شهرک‌های گلشهر و دبله نیز باید به صورت مقطعی حل شود اما پیمانکاران برای اجرای طرح نهایی مشغول کار هستند.

وی افزود: نصب حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار انشعاب فاضلاب در دستور کار است و همچنین برخورد با انشعابات غیرمجاز جز برنامه‌های اولویت دار این اداره محسوب می‌شود.

کد مطلب: 8510
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری