شهردار پاکدشت:
۱۷ پروژه عمرانی فرهنگی و ورزشی شهرداری پاکدشت به بهره برداری رسید
تاریخ انتشار : شهریور ۹, ۱۳۹۷ ۷:۰۰ ب.ظ
 
شهردار پاکدشت گفت: ۱۷ پروژه عمرانی فرهنگی و ورزشی شهرداری پاکدشت به بهره برداری رسید.
 ۱۷ پروژه عمرانی فرهنگی و ورزشی شهرداری پاکدشت به بهره برداری رسید

به گزارش ندای وارنا؛داریوش پازوکی  گفت از افتتاح ۱۷ پروژه شهرداری پاکدشت هم زمان با هفته دولت در این شهر خبر داد و افزود: افتتاح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید « اسداله پازوکی» یکی از مهم ترین این پروژه ها است، که با حضور استاندار تهران افتتاح شد، این تقاطع غیر همسطح شمال به جنوب پاکدشت را به هم متصل می کند.

وی افزود: این تقاطع و تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک دارد،با تکمیل این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک محور بین امللی امام رضا(ع) کاهش، و دسترسی شهروندان به آرامستان «ده امام» و مزار شهدا و مناطق شمال شهر تسهیل می شود.

شهردار پاکدشت توسعه و بهسازی میدان پارچین و معابر، افتتاح پارک مسکن مهر، توسعه و بهسازی میدان آرامستان « ده امام» ، افتتاح ساختمان ناحیه ۳ شهرداری منطقه یک، افتتاح ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، افتتاح پارک محله ای « شهید موسوی» قوهه و افتتاح پارک محله ای « نقشینه» را از دیگر پروژه هایی دانست که در هفته دولت با حضور محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به اجرا درآمد.

پازوکی با بیان این که افزایش فضای سبز همواره جزو اهداف مهم مدیریت شهری پاکدشت بوده است، گفت: در هفته دولت در محله « شهرک انقلاب» نخستین بوستان با حضور معاون استاندار تهران کلنگ‌زنی شد.

شهردار پاکدشت ضمن تاکید بر افزایش نشاط اجتماعی در سطح این شهر گفت: برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک‌ها  از دیگر برنامه‌های اجرایی شده در سطح شهر پاکدشت است، که مورد حمایت و تاکید مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: افتتاح ساختمان اداری خدمات شهر، افتتاح ساختمان اداری معاونت حمل و نقل، افتتاح ساختمان اداری سینا ۱ و سینا ۴ ، افتتاح سرای محله البرز، افتتاح ساختمان اداری فضای سبز، افتتاح ساختمان خدماتی قائم و افتتاح یک پیست اسکیت از دیگر برنامه های صورت گرفته مدیریت شهری پاکدشت در هفته دولت است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3382
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری