۱۸۹ کودک یتیم شهرستان ورامین فاقد حامی هستند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب.ظ
 
رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) شهرستان ورامین گفت: از مجموع هزار و ۱۹۷ یتیم شهرستان ورامین، ۱۸۹ نفر فاقد حامی بود و حضور خیرین نیک اندیش را طلب می‌کنند.
 ۱۸۹ کودک یتیم شهرستان ورامین فاقد حامی هستند

به گزارش ندای وارنا؛ سلیمانی آقایی رنجبر گفت: در حال حاضر در شهرستان ورامین ۲۳۴ نفر یتیم و ۹۶۳ نفر فرزندان طرح محسنین( کودکان فاقد پدر یا مادر به دلیل جدایی و یا از کارافتادگی والدین) زندگی می‌کنند که از مجموع این افراد، ۱۸۹ نفر بدون حامی می‌باشند.
وی اظهار کرد: با وجود خدمات بسیار مناسبی که کمیته امداد حضرت امام به ویژه در ایام خاص به این افراد ارائه می‌دهد ولی حضور حامیان نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی آنان دارد و جا دارد که خیرین نیک اندیش، با تقبل هزینه یک یا چند نفر از این افراد، بخشی از هزینه زندگی آنان را تأمین کنند.
وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان ورامین، علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های تحت حمایت، نسبت به توزیع صدها بسته سبد کالا به افرادمختلف حتی کسانی که تحت پوشش این نهاد قرار ندارند، اقدام کرد.
رنجبر افزود: علاوه بر این، هر شب، یک‌هزار پرس غذای گرم پخته شده و با حفظ شأن و کرامت انسانی، درب خانه افراد نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع گردید.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار از حمایت‌های کمیته امداد حضرت امام شهرستان ورامین برخوردارند که افزایش میزان خدمات به این خانواده‌ها، حمایت خیرین نیک‌اندیش را طلب می‌کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 7987
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری