رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پاکدشت:
۱۸ هزار نفر در پویش هلال من پاکدشت ثبت نام کردند
تاریخ انتشار : آذر ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب.ظ
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پاکدشت گفت: بیش از ۱۸ هزار نفر در قالب طرح پویش هلال من برای آموزش و تشکیل تیم های کارهای امدادی در هلال احمر پاکدشت ثبت نام کردند.
 ۱۸ هزار نفر در پویش هلال من پاکدشت ثبت نام کردند

به گزارش ندای وارنا؛ صفرعلی حسین آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت روز سه شنبه در سالن ورزشی زنده یادمیر محسن نصیری، روستای کلین شهر شریف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با هدف دسترسی مردم روستاها و مناطق کمتر برخوردار به خدمات جمعیت هلال احمر و خدمات بهداشتی و معیشتی با توجه به سلامت محوری در قالب کاروان سلامت و نذر خدمت خدماتی شامل پزشک عمومی، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره تغذیه، مامایی‌ و روانشناسی با همکاری دوستان در شبکه‌ بهداشت، خدمت رسانی می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: غرفه‌های دوستدار کودک، عضویت در جمعیت هلال احمر، همچنین توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توسط دهیاری و همکاری شورای روستا و خدمات بیمه سلامت از دیگر خدمات ما در این جمعیت و خدماتی که در حوزه‌ی سلامت و معیشت مردم هست در طی دو روز و اواخر آذرماه بین مردم روستا ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده اکیپ سیار دندانپزشکی در روستا مستقر خواهند شد، تا دسترسی آسان به لحاظ هزینه های دندانپزشکی و مسافت برای مردم مهیا شود و در خدمت مردم روستا هستیم.

۱۸ هزار نفر در پویش هلال من پاکدشت ثبت نام کردند + فیلم

حسین آبادی بیان داشت: شهرستان پاکدشت به لحاظ موقعیت خاص و شهرک‌های صنعتی که در اطراف شهرستان هستند، خیرین زیادی در خدمت رسانی به مردم و همکاری با جمعیت هلال‌احمر این شهرستان آماده خدمت هستند و در عرصه های تهیه‌ی بسته‌های معیشتی به مردم و امداد نجات خیرین خدمات خیلی خوبی داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پاکدشت اذعان داشت: با دو پایگاه امداد نجات جاده‌ای در محور امام رضا(ع) در خدمت مسافرین و زائرین بارگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) هستیم.

حسین آبادی بیان کرد: رسیدن سر صحنه‌های تصادف بستگی به بعد مسافت دارد، قطعا اگر به مرکز ما نزدیک تر باشد، زمانش کم‌تر خواهد بود. ولی به این لحاظ آن زمان طلایی همیشه رعایت شده و خدماتمان به سرعت مناسبی برای حادثه‌دیدگان صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پاکدشت از برنامه این جمعیت در رده سنی نونهالان خبر داد: امسال پویشی با هدف توسعه و گسترش شبکه امداد رسانی جمعیت هلال احمر اجرایی شد، در این پویش نونهالان هم در جمعیت هلال احمر عضو شدند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14995
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری