مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین:
۲۰ هزار عدد ماسک بین رانندگان خودروهای عمومی ورامین توزیع شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب.ظ
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین گفت: در هفتمین مرحله از توزیع اقلام بهداشتی، بیش از ۲۰ هزار عدد ماسک رایگان بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری ورامین توزیع شد.
 ۲۰ هزار عدد ماسک بین رانندگان خودروهای عمومی ورامین توزیع شد

به گزارش ندای وارنا؛«حسن خوانساریان» رو ز یک‌شنبه گفت: در هفتمین مرحله از توزیع اقلام بهداشتی، بیش از ۲۰ هزار عدد ماسک، ۲ هزار قوطی مواد ضدعفونی کننده دست و ۲ هزار قوطی مواد ضدعفونی کننده سطوح بین رانندگان خودروهای عمومی درون‌شهری و برون شهری اتوبوس و تاکسی توزیع شد.
وی افزود: با استقرار یک تانکر ۲ هزار لیتری، مواد ضدعفونی کننده بدون محدودیت در اختیار رانندگان قرار دارد تا به صورت روزانه نسبت به ضدعفونی کردن خودروی خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: کلیه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فعال در خطوط درون شهری و برون شهری ورامین به صورت روزانه و در دو نوبت ضدعفونی می‌شود تا نگرانی مسافران از احتمال انتشار ویروس کرونا در این وسایل برطرف شود.
خوانساریان اظهار کرد:با توجه به تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به سیستم پرداخت الکترونیک از شهروندان درخواست می‌شود که از ارائه وجه نقد بابت کرایه خودداری کرده و در هنگام سوار شدن به خودروهای عمومی، از ماسک استفاده کنند.
وی گفت: سه نقطه شهرک مدرس، خیرآباد و جنب زیرگذر۱۵ خرداد برای شارژ و خرید کارت بلیت الکترونیک در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند کارت‌های خود را که در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی تهران قابل استفاده است، شارژ کنند.
این مقام  افزود: در صورتی که مسافران در خط ورامین به مترو جوانمرد به جای پول نقد از کارت بلیت الکترونیک استفاده کنند، به جای ۳۵ هزار ریال، ۲۸ هزار و ۵۱۰ ریال بابت کرایه پرداخت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، از تعداد مسافران بین ورامین تا تهران کاسته شده و ۶ تا ۷ هزار نفر سفر روزانه ، امروز به هزار و ۵۰۰ مسافر کاسته شده است.
وی افزود: هزار و ۸۰۰ تاکسی در ۴۸ خط تاکسیرانی و ۹۰ اتوبوس در ۵ خط بین شهری مسافران را جابجا می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 10133
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری