۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۷ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت کشف شد.
 ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

به گزارش ندای وارنا؛ سردار دلاور القاسی مهر روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و حمایت از اقتصاد ملی، ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در داخل یک چهار دیواری در یکی از روستاهای شریف آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های میدانی و حصول اطمینان از نگهداری سوخت قاچاق و پس از هماهنگی های قضائی به عمل آمده تیمی از ماموران به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش سوخت و اقلام کشف شده شامل تانکر، پمب بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است که متهم نیز پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۲ نفر سارق و کشف اموال سرقتی در پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خبر داد و گفت: از خودرو سرقتی متهمان، اموال سرقتی نیز کشف شد.

براساس این گزارش، سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل گشت فرماندهی بخش شریف آباد حین گشت زنی ، به یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره ای مشکوک و با رعایت جوانب احتیاط خودرو مذکور را متوقف می کنند.

وی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد خودروی مذکور سرقتی، یکی از پلاک های نصب شده روی خودرو سرقتی و پلاک دیگر نیز جعل شده است و در بازرسی انجام شده اموال سرقتی از قبیل باند، ضبط، دینام بالابر، پمپ باد، جعبه ابزار، چهار فقره سند، ۲ عدد دسته چک و غیره کشف که بلافاصله متهمان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

خودوری حامل گریس قاچاق در توقیف پلیس پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت همچنین از کشف بیش از پنج هزار لیتر گریس قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی پاکدشت خبر داد.

مرادی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و حمایت از اقتصاد ملی، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شده و پس متوقف کردن خودرو و بررسی بیشتر مشخص شد خودرو حامل ۲۳ بشکه ۲۲۰ لیتری مجموعا پنج هزار و ۶۰ لیترگریس فاقد پلمب و مارک بصورت فله و غیرمجاز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدرکی دال بر قانونی بودن و قاچاق نبودن بار توسط راننده ارائه نشده خودور توقیف و راننده دستگیر شد.

این مسئول ادمه داد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش گریس کشف شده بالغ بر ۱۲میلیارد ریال است که متهم نیز پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال اسباب بازی قاچاق در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از کشف اسباب بازی قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد.

سردار دلاور القاسی مهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان پاکدشت پس از اطلاع از وجود انبار دپوی اسباب بازی قاچاق با هماهنگی مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی محل تعداد ۴۰۰ کارتن اسباب بازی قاچاق که فاقد مدارک معتبر بوده کشف و ضبط کرده که کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را ۱۰ میلیارد ریال بر آورد و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

این مسئول یادآور شد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده ارد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

کد مطلب: 14958
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری