۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پاکدشت آزادسازی شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۴۷ ب.ظ
 
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و با حکم قضائی، ساخت وسازهای غیرمجاز در ۲۰ هکتار در این زمین‌ها به ارزش ۲ هزار میلیاردریال در منطقه فیلستان شهرستان پاکدشت آزادسازی شد.
 ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پاکدشت آزادسازی شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ شهرام امیریان روز پنجشنبه در این باره افزود: با حکم دستگاه قضائی و حضور مقتدرانه کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت و مراجع قضائی، در کنارعوامل اداره جهاد کشاورزی و دیگر نهاد های مرتبط ، نسبت به آزاد سازی ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه فیلستان اقدام شد.

وی افزود : در جریان این آزاد سازی، یکصد فقره ساخت و ساز غیرمجاز از جمله چهار دیواری ، باغ و ویلا در منطقه فیلستان تخریب و بیش از ۲۰ هکتار زمین کشاورزی به ارزش کارشناسی شده ۲ هزار میلیارد ریال آزاد سازی شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی پاکدشت گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی حمل سوخت، ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ مرتضی ملکی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی این خودرو، موفق به کشف یک مخزن حمل سوخت که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود شدند که در آن ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در حال حمل بود.

ملکی با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه با این پرونده اعلام کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان، ارزش این محموله یه میلیارد ریال اعلام شده است.

کد مطلب: 13289
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری