۲۷ رشته کارشناسی ارشد و دکتری جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا راه اندازی شد
تاریخ انتشار : بهمن ۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ق.ظ
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا از راه اندازی ۲۷ رشته جدید در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
 ۲۷ رشته کارشناسی ارشد و دکتری جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا راه اندازی شد

به گزارش ندای وارنا ،دکتر حسینعلی شیبانی روز شنبه در همایش جلسه تخصصی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا گفت: پانزده درصد از دانشجویان واحد ورامین – پیشوا را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده اند که هر چند که این تعداد با نقطه مطلوب فاصله دارد ولی نسبت به سایر واحدهای دانشگاهی رقم قابل ملاحظه ای است.
وی افزود: حرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا به سمت افزایش رشته های کارشناسی ارشد و دکتری است به گونه ای که از مجموع ۷۳ رشته افزوده شده به این واحد دانشگاهی ، ۵۷ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی است که این مهم بیانگر حرکت مثبت به سمت ارتقای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری است.
شیبانی افزود: در هفته گذشته ۲۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با پذیرش دانشجو ، فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا آغاز کرده است.
وی از ایجاد اداره کل تحصیلات تکمیلی در واحد ورامین – پیشوا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تشکیلات جدید سازمانی، سازمان مرکزی تحصیلات تکمیلی در داخل واحد دانشگاهی مستقر و به صورت اداره کل تحصیلات تکمیلی مدیریت می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا افزود: هم اکنون اداره کل تحصیلات تکمیلی در دانشکده کشاورزی مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی از برنامه محور بودن به عنوان ملزومات اصلی فعالیت در دانشگاه یاد کرد و از مدیران آموزشی خواست تا ایجاد همدلی ، در جهت اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت دانشجویانی کارآمد گام بردارند.

کد مطلب: 756
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری