جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو سارق کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.
۲ سارق کیف قاپ در پیشوا دستگیر شدند
تاریخ انتشار : دی ۵, ۱۴۰۲ ۳:۱۵ ب.ظ
 
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو سارق کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.
 ۲ سارق کیف قاپ در پیشوا دستگیر شدند

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ شهرام امیریان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف از قاپی های متعدد در پیشوا، بلافاصله تیم‌های تخصصی از مأموران پلیس آگاهی، بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مال باختگان مشخص شد که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می‌کنند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از دو جوان کیف قاپ به دست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۶ فقره کیف قاپی در شهرستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

امیریان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: از شهروندان به خصوص خانم‌ها می‌خواهیم از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد مطلب: 15095
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری