۲ هزار مترمربع بستر نهر طبیعی طغان – خاوه ورامین رفع تصرف شد
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۴۰۲ ۶:۱۳ ب.ظ
 
مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا از رفع تصرف ۲ هزار و ۹۲ متر مربع از بستر نهر طبیعی طغان- خاوه در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.
 ۲ هزار مترمربع بستر نهر طبیعی طغان – خاوه ورامین رفع تصرف شد

به گزارش ندای وارنا؛ محمدرضاگیتی پژوه روز یکشنبه اعلام کرد: در بازدید گشت و بازرسی آب های سطحی این امور از بستر نهر طبیعی طغان- خاوه در روستاهای شوش آباد و محمد آباد عربها از توابع شهرستان های پیشوا و ورامین در محدوده عملکرد این شرکت اشخاصی به خاکریزی تسطیح و فنس کشی در داخل بستر و حریم کمی نهر طبیعی مذکور اقدام کرده بودند که این اقدامات موجبات انسداد و کاهش ظرفیت آبگذری مجرای مذکور را فراهم آورده بود.

وی اظهار داشت: اخطاریه لازم با قید فوریت توسط واحد آب های سطحی این امور به متخلفان ابلاغ و پس از پیگیری های به عمل آمده سرانجام محدوده تصرفی با هزینه متصرفان و به صورت داوطلبانه رفع تصرف شد.

این مسئول گفت: با این اقدام مساحتی در حدود ۲ هزار و ۹۲ متر مربع از بستر نهر طبیعی طغان- خاوه در محدوده موصوف رفع تصرف شد.

گیتی پژوه خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران – کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

کد مطلب: 14266
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری