۲ پیچ حادثه خیز محور طارند اصلاح می شود
تاریخ انتشار : آذر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۵۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا از اصلاح ۲ پیچ حادثه خیز محور طارند خبر داد.
 ۲ پیچ حادثه خیز محور طارند اصلاح می شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات محور طارند گفت:  راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش موثری در توسعه مناطق روستایی ایفا می کند به طوری که جزو زیرساخت های توسعه ای و شریان ها حیاتی هر منطقه محسوب می شود.

وی افزود: راه های روستایی علاوه بر نقشی که در حمل تولیدات زراعی، تردد روستاییان و مسافران ایفا می کنند پیونده دهنده مناطق روستایی با شهر هستند و ایمنی آنها به لحاظ تامین ایمنی و سلامتی مردم امری ضروری است.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: محور مواصلاتی پیشوا به روستاهای طارند بالا و پایین به طول حدودا ۶ کیلومتر است که بخشی از آن در حریم شهر، بخشی در محدوده روستای حبیب آباد و مابقی نیز در محدوده روستاهای طارند بالا و پایین واقع شده است.

عباسی ادامه داد: این محور به دلیل مشکلاتی از جمله نبود روشنایی، عرض کم جاده، فقدان آسفالت مناسب و وجود دو پیچ خطرناک و حادثه خیز نیاز به توجه ویژه دارد و در سال جاری باید گام های اجرایی در جهت رفع بخشی از این مشکلات با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و دهیاری های مرتبط برداریم.

وی گفت: از آنجا که عمده تصادفات این محور در محل دو پیچ حادثه خیز آن رخ می دهد لازم است تا در فاز اول پروژه، این دو نقطه خطرناک اصلاح گردد که لازمه آن شناسایی معارضین و مالکین اراضی واقع در این طرح توسط دهیاران و ترغیب آنان به همکاری برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه به منظور آزادسازی نقاط حادثه خیز است.
فرماندار پیشوا افزود: از آنجا که اصلاح این محور موجب کارگشایی مردم و حفظ امنیت و سلامت آنان می شود بی شک همکاری در انجام این پروژه در نزد خداوند بی اجر و مزد نخواهد ماند.

عباسی از اداره راهداری شهرستان خواست تا با همه توان و امکانات به میدان بیاید و با بازنگری راه های روستایی، نقاط و محورهای مورد نیاز را با همکاری بخشداران و دهیاران اصلاح نماید.

بر اساس این گزارش، جلسه بررسی مشکلات محور روستاهای طارند بالا و پایین به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور شیرزاد یعقوبی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، سیدعباس حسینی بخشدار جلیل آباد، بهروز قارونی مسئول دفتر فنی فرمانداری، روسای ادارات برق و راهداری و حمل نقل جاده ای، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای حبیب آباد و دهیاران روستاهای طارند بالا و پایین در دفتر فرماندار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه مقرر شد ضمن همکاری دهیاران و اداره برق شهرستان به منظور تامین روشنایی محور مواصلاتی پیشوا به روستاهای طارند بالا و پایین، به دلیل استفاده معادن شن و ماسه و کارخانه آسفالت از این محور، جلسه ای جهت تعامل و هم اندیشی با صاحبان آنها توسط بخشداری جلیل آباد تدارک دیده شود.

بعد از این جلسه فرماندار به همراه اعضای حاضر در جلسه از محور مدنظر بازدید و از نزدیک مشکلات آن را بررسی نمودند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5909
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری