رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین:
۳ هزار هکتار از اراضی ملی ورامین رفع تداخل می شود
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۴۰۲ ۷:۱۸ ب.ظ
 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین از برگزاری جلسه‌ای برای رفع تداخل حدود سه هزار هکتار از اراضی ملی و مستثنیات در این شهرستان خبر داد.
 ۳ هزار هکتار از اراضی ملی ورامین رفع تداخل می شود

به گزارش ندای وارنا؛ علی اصغر سپه وند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رفع تداخل اراضی ملی در ورامین خبر داد و اظهار داشت: جلسه رفع تداخل‌های ورامین با حضور اعضا کارگروه و مدیریت امور اراضی استان در محل جهاد کشاورزی ورامین تشکیل شده است.

سپه وند با بیان اینکه نقشه تجمیعی دو پلاک ثبتی «تقی آباد» و «رازق آباد» به مساحت حدود سه هزار هکتار تأیید شده است گفت: این نقشه جهت اتخاذ تصمیم به کارگروه رفع تداخل‌های استان ارسال شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین در ادامه از وصول ۱۸۶ میلیون تومان درآمد بند ب ماده ۱۲ قانون افزایش بهره وری نیز خبر داد و افزود: این وصول مربوط به پروژه عمومی عمرانی در شهرستان قرچک می‌باشد.

وی بیان داشت: جهت صدور مجوز احداث راه دسترسی و در راستای بند ب ماده ۱۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان قرچک پس از تأیید کمیته نظارت پروژه‌های عمومی و عمرانی اداره کل منابع طبیعی استان تهران مبلغ یک میلیارد ۸۶۰ میلیون ریال عوارض به حساب خزانه داری دولت وصول شد.

کد مطلب: 13869
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری