۳ هزار و ۷۹۲ سارق در ورامین دستگیر شدند
تاریخ انتشار : بهمن ۸, ۱۴۰۱ ۸:۵۶ ب.ظ
 
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۷۹۲ سارق دستگیر و چهار هزار و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.
 ۳ هزار و ۷۹۲ سارق در ورامین دستگیر شدند

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت، هنجارشکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری در شهرستان ورامین اجرا شد.

وی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده در چندین عملیات ضربتی، سه هزار و ۷۹۲ سارق دستگیر و چهار هزار و ۲۶ فقره سرقت کشف شد ضمن این که در اجرا این طرح‌ها، ۵۰۱ فروشنده مواد مخدر و ۸۷۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر شده و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

امیریان ادامه داد: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که موجبات رضایتمندی عموم مردم شده است، ۹۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده و ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۳ قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد با متخلفین و قانون شکنان، یک هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و ۵۶۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و با دستور قضایی روانه پارکینگ شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 11951
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری