۳ واحد تولیدی در شهرستان قرچک افتتاح شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب.ظ
 
سه واحد تولیدی در شهرستان قرچک با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افتتاح و بهره‌برداری شد.
 ۳ واحد تولیدی در شهرستان قرچک افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا؛

در این مراسم که روز سه‌شنبه در شهرک صنعتی قرچک برگزار شد، خط تولیدی تجهیزات پزشکی، واحد تولید چرم و تولید کشباف افتتاح شد و موردبهره برداری قرار گرفت.
فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح این سه واحد تولیدی گفت: واحد تولید اقلام و تجهیزات بهداشتی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی احداث شده و روزانه ۱۰ هزار ماسک و گان پزشکی در این واحد تولید می شود.

بهمن خطیبی ادامه داد: این واحد تولیدی ۷۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: واحدهای تولید صنایع چرم و کشباف نیز با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ایجاد شده و ۱۷ نفر در این واحدها مشغول فعالیت شده اند.


تولید کنندگان افزایش میزان و کیفیت تولید را در برنامه خود قراردهند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز در مراسم افتتاح این واحدهای تولیدی گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استان تهران در سال جدید باید به افزایش و بهبود کیفیت تولیدات داخلی منتج شود.
حشمت الله عسگری افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید یاد شده نباید از مشکلات هیچ واحد تولیدی غافل شد و لازم است تا با سرعت و توان حداکثری به رفع مشکلات آنها پرداخت.
وی بیان کرد: مسئولان موظفند تا رفع مشکلات پیش روی صنعتگران را با استفاده از ظرفیت‌ها و راهکارهای قانونی در دستور کار قرار دهند تا حجم تولیدات افزایش یابد.


معاون استاندار تهران با اشاره به افزایش میزان تولید محصولات بهداشتی در استان تهران گفت: در حوزه تولید لوازم بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدمات موثری در استان تهران انجام شده که علاوه بر افزایش تولید در کارخانه‌های موجود، چند واحد تولیدی جدید نیز آغاز بکار کرده که نویدبخش گام‌های اولیه برای تحقق شعار جهش تولید است.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7418
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری