رییس اداره حفاظت از محیط زیست ورامین:
۳ گم شده کویر ورامین نجات یافتند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹ ق.ظ
 
رییس اداره حفاظت از محیط زیست ورامین گفت: ۳ گم شده کویر ورامین نجات یافتند و عملیات درمانی روی آن ها ادامه دارد.
 ۳ گم شده کویر ورامین نجات یافتند

 

به گزارش ندای وارنا، منصور گل محمدی با بیان این که ساعت یک و سی پنج دقیقه بامداد امروز ۳۳ نفر با تماس با تلفن های جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین اعلام کردند که در منطقه حفاظت شده کویر ورامین مفقود شده اند، افزود: پس از این اتفاق مراتب از طریق جمعیت هلال احمر به اطلاع محیط بانان مستقر در پاسگاه شکرآباد اداره محیط زیست رسید.

وی ادامه داد: بدین ترتیب به سرعت عملیات یافتن این سه نفر از طریق محیط بانان اداره محیط زیست ادامه یافت و تماس هایی با شماره تلفن همراه این افراد مفقود شده برقرار شد و سر انجام پس از حدود ۳ ساعت عملیات جستجو این افراد پیدا شده و به پاسگاه محیط بانی شکرآباد منتقل شدند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به این که این افراد ۳ مرد میانسال بودند، اضافه کرد: در پاسگاه محیط بانی شکرآباد عملیات امدادی اولیه توسط عوامل هلال احمر روی این افراد انجام شده و سپس با هماهنگی با کلانتری برای ادامه مراحل درمان راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: این افراد از شهروندان قم بودند که به « قلعه دی» آمده بوده و از آنجا طبق اظهارات خود به قصد کوهنوردی پیاده حرکت می کنند که با توجه به تاریکی شب مسیر را گم کرده و در کویر سرگردان شده بودند.

کد مطلب: 1374
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری