درطرح سیاربیمارستان شهید ستاری؛
۴۰۰نفرخدمات پزشکی رایگان در قرچک دریافت کردند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ق.ظ
 
رئیس بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک ازانجام طرح سیار ویزیت رایگان این مرکزبهداشتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح برای نخستین بار به بیش از ۴۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه شد.
 ۴۰۰نفرخدمات پزشکی رایگان در قرچک دریافت کردند

به گزارش ندای وارنا؛دکتر حمید جمالی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف مهم این طرح ، اظهارداشت: برای نخستین بار و با هدف توسعه وارتقای سلامت ملی و در راستای محرومیت زدایی و از طرفی سیاستگذاریهای انجام گرفته ، ارائه خدمات پزشکی توسط اکیپ ها و تیم پزشکی سیاردر مناطق محروم و روستایی شهرستان انجام شد.
وی انجام ویزیت، تشکیل پرونده، انجام سونوگرافی، آزمایشات مختلف، خدمات پزشکی با حضور متخصصان جراحی، زنان و زایمان،اطفال، پزشک عمومی، متخصص داخلی، انجام نوار قلب، رادیو گرافی، پزشک عمومی، کنترل قند خون، ارائه نسخه های دارویی و.. از جمله خدمات بیمارستان شهید ستاری قرچک در مراجعه حضور کادر سیار این بیمارستان به اهالی روستاهای این شهرستان اعلام کرد.
رئیس بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک،افزود: این طرح در مرحله اول در روستای پوینک شهرستان قرچک انجام و طی ۲ روز حدود ۳۰۰ نفر پس ازاولویت بندی و ارجاع به متخصیص زنان، اطفال، داخلی، عفونی و پزشک عمومی ویزیت و تشکیل پرونده و خدمات درمانی دریافت کردند.
به گفته دکتر جمالی همچنین این طرح در سومین روز کاری خود درمحل نماز جمعه قرچک نیز ادامه یافت که به دنبال حدود ۱۰۰نفر نیزازخدمات پزشکی فوق بهره مند شدند.


وی با اشاره به اینکه اکثربیماران سرپایی مداوا و ۱۰ درصد از افراد برای پیگیری درمان و انجام آزمایش های تکمیلی به بیمارستان ارجاع داده شدند، اظهار داشت: تمامی تلاش ما این است که مردم مناطق محروم و کم برخوردار بنا بر هر دلیلی که امکان مراجعه حضوری به بیمارستان را ندارند درمحل توسط کادر پزشکی بیمارستان تحت مراقبت و درمان پزشکی قرار گیرند.
وی کادرو تیم پزشکی را بیمارستان سیاررا حدود ۱۰نفرشامل پزشک، پرستار، داروخانه و تجهیزات کامل پزشکی برشمرد.
رئیس بیمارستان شهید ستاری قرچک با تاکید براینکه تمامی نسخه های دارویی کلیه بیماران آماده ورایگان تحویل آنها شد، تصریح کرد: هدف نهایی ما این است تا با هماهنگی و همکاری شرکت نسیم سلامت خاتم در مسیر توسعه و ارتقای سلامت ملی شهروندان و هم وطنان عزیز میهن اسلامی ایران گامهای موثری در ارائه خدمات مراقبتی و پیشگیرانه برداریم.


جمالی با اشاره به اینکه این طرح مرحله نخستین خود را آغاز کرده است ، تاکید کرد: که طی روزها و هفته های آینده این طرح با قوت و جدیت هرچه تمام تر و با امکانات بیشتر در دیگر مناطق محروم و روستای حومه شهرستان قرچک ادامه خواهد یافت.
رئیس بیمارستان شهید ستاری قرچک با تشریح روند فعالیت این بیمارستان که طی هفته های گذشته که با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شده ، اظهارداشت: هم اکنون این بیمارستان بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و هیچگونه وقفه با جدیت هرچه تمام درحال ارائه خدمات درمانی به هموطنان عزیزاست و مصمم هستیم که خدمات خود را در حوزه ها و عرصه ها ی مختلف درمانی برای افزایش رفاه حال شهروندان افزایش دهیم لذا از ارائه هرگونه خدمات شایسته و بایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 2934
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری