۴۰۰ مددجوی کمیته امداد پاکدشت از خدمات پزشکی بهره مند شدند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳ ۲:۲۱ ب.ظ
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت از حضور سومین گروه جهادی متخصص پزشکی در راستای پیگیری مسائل درمانی مددجوهای متقاضی خبر داد و گفت: ۴۰۰مددجوی کمیته امداد از خدمات این گروه جهادی بهر مند شدند.
 ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد پاکدشت از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش ندای وارنا؛ کوروش امیری روز شنبه با اشاره به آغاز به کار سومین گروه جهادی متخصص در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: برای سومین بار است که گروه های جهادی پزشکی با هماهنگی کمیته امداد کار خود را در بخش مددجویان آغاز کردند.

۴۰۰ مددجوی کمیته امداد پاکدشت از خدمات پزشکی بهره مند شدند

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی با حضور پزشکان متخصص در بخش های مختلف چون روان شناسی، دندان پزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، اطفال، عفونی، مامایی، داخلی، شنوایی سنجی، پرستاری و داروساز به وضعیت درمان ۴۰۰ مددجو رسیدگی می کنند که از این تعداد ۳۰۰ مددجو بیماریشان محرز و آزمایش های نخستین در یک ماه گذشته انجام و امروز در راستای ادامه درمان حضور یافتند.

رئیس کمیته امداد پاکدشت با اشاره به هزینه داروها افزود: داروهای تجویز شده که نقش مهمی در درمان بیماران داده می شود همه رایگان است و اگر تشخیص داده شود بیماری نیازمند ادامه درمان در روزهای بیشتر دارد با پزشکان متخصص هماهنگ می شود تا ادامه درمان هم بصورت کاملا رایگان انجام شود.

امیری در پایان با اشاره به ضرورت حضور گروه های جهادی متخصص پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن پزشکان متخصص در شهرستان نیاز فعال شدن گروه های جهادی متخصص با هماهنگی های لازم احساس می شود در همین راستا پایش بیماران از طریق مددکارها و واحددرمان کمیته امداد در قالب گروه های مددکاری درون سازمانی پایش‌و امروز برای شروع و یا ادامه درمان دعوت شدند.

۱۰۰ میلیارد ریال خدمات پزشکی به مددجویان کمیته امداد پاکدشت ارائه شد

رئیس اداره بهداشت، درمان ، امور بیمه کمیته امداد استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر یکصد میلیارد ریال در راستای خدمات پزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان تهران ارائه شد.

علی نشاط در حاشیه بازدید از مراحل پیگیری درمان مددجوهای پاکدشت، با اشاره به فعالیت گروه های تخصصی پزشکی در کمیته های امداد شهرستان های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دستور اکید رئیس کمیته امداد و تاکید مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گروه های جهادی متخصص برای خدمات رسانی به اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: ارزش خدمات دهی گروه های جهادی پزشکی در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر یکصد میلیارد ریال بود که این خدمات دهی در سال جدید نیز ادامه داشته و این چهارمین حضور و خدمات دهی در استان تهران است.

نشاط ادامه  داد: خدمات ارائه شده  در قالب خدمات کمتر دیده شده در بیمه پایه است که بصورت تکمیلی و تجمیعی برای درمان کامل مددجو به آن پرداخته و تا درمان قطعی ادامه خواهد داشت.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15426
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری