۴۸جایگاه عرضه سوخت در تهران تا پایان سال جاری آغاز به کار می‌کنند
تاریخ انتشار : مهر ۲, ۱۳۹۷ ۳:۵۷ ب.ظ
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ۴۸جایگاه عرضه سوخت در تهران تا پایان سال جاری آغاز به کار می‌کنند.
 ۴۸جایگاه عرضه سوخت در تهران تا پایان سال جاری آغاز به کار می‌کنند

به گزارش ندای وارنا؛نعمت‌الله ترکی در حاشیه چهل و چهارمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به دستور این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: براساس گزارش‌ها در تمامی شهرهای استان تهران گازرسانی انجام شده است.

ترکی گفت: حدود ۹۷ درصد روستاهای استان تهران دارای لوله‌کشی گاز هستند و مقرر شده است تا پایان سال ۹۸ برای تمام روستاهای استان تهران گازرسانی انجام شود.

وی درباره گازرسانی به شهرک‌های صنعتی افزود: در حال حاضر ۱۸ شهرک صنعتی استان دارای لوله‌کشی گاز هستند و ۴ شهرک باقی مانده که دو مورد از آن تاپایان امسال و ۲ شهرک دیگر نیز تا نیمه اول سال ۹۸ گازرسانی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره اهمیت گازرسانی به واحدهای کشاورزی بویژه گلخانه‌های استان گفت: براساس برآوردهای وزارت جهاد کشاورزی حدود ۱۰۰ هکتار از گلخانه‌های استان تا نیمه دوم سال جاری از گاز لوله‌کشی بهره‌مند خواهند شد.

ترکی با بیان اینکه ۴۸ جایگاه عرضه سوخت در تهران تا پایان سال جاری آغاز به کار می‌کنند، افزود: در برخی از جایگاه‌های شهر تهران سوخت به صورت تک‌پمپی عرضه خواهد شد و موضوع توزیع سوخت سیار نیز یکی از مسائل مهم است.

وی گفت: توزیع سوخت سیار در کلان‌شهر تهران به صورت سامانه اینترنتی مطرح شد و شرکت پخش‌ و پالایش نفت استان تهران با اعلام آمادگی برخی شرکت‌های خصوصی برای این موضوع و با مجوز وزارت نفت موافقت کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: قیمت سوخت‌رسانی سیار مانند قیمت سوخت جایگاه‌ها است ولی هزینه ایاب و ذهاب این سرویس توافقی است.

وی در پایان با اشاره به لزوم بررسی مشکلات بخش خصوصی گفت: در صورتی که بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی برای انجام فعالیت مشکلی دارند، مسائل را در جلسات مطرح کنند تا در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها به صورت کلان پیگیری شوند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3943
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری