۵۶ واحد تولیدی متخلف در پاکدشت به دستگاه قضا معرفی شدند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳ ۸:۲۲ ب.ظ
 
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاکدشت گفت: در راستای صیانت از امنیت شغلی و به کارگیری کارگران مجاز (دارای مدارک هویتی و کار) کارخانجات مورد رصد قرار گرفتند و در ادامه ۵۶ کارخانه و واحد تولیدی که نیروی اتباع غیرمجاز بکارگیری کرده بودند به دستگاه قضا معرفی شدند.
 ۵۶ واحد تولیدی متخلف در پاکدشت به دستگاه قضا معرفی شدند

به گزارش ندای وارنا؛ حمیدرضا قشقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر از اجرای برنامه های مختلف در قالب همایش و دیدار چهره به چهره با کارگران و ارائه میزخدمت خبرداد و اظهار داشت: جایگاه کارگران در دین مبین اسلام بسیار رفیع و دارای فضیلت است و با خدمت به این قشر می توان بخشی از تلاششان را تکریم کرد.

وی افزود: نگاه به جامعه کارگری پاکدشت باید دلسوزانه باشد، تجهیز نشدن تنها درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و نداشتن پزشک متخصص بخشی از مسائلی است که کارگران شهرستان پاکدشت را آزار می دهد که باید به جدیت پیگیری شود.

قشقایی خاطرنشان کرد: بکارگیری کارگر غیرمجاز (اتباع) از دیگر موضوعاتی است که پیگیر آن در بازدیدهای مستمر هستیم که در این راستاتعدادی از این کارخانجات شناسایی شدند.

۵۶ واحد تولیدی متخلف در پاکدشت به دستگاه قضا معرفی شدند

پاکدشت با برخورداری از چهار شهرک صنعتی و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال و هزاران نفر فعال در حوزه تولید، یکی از مهمترین مناطق صنعتی استان تهران و کشور محسوب می‌شود که بازگو کردن خدمات صورت گرفته در حوزه تولید و اشتغال و برخی از موانع می‌تواند زمینه توسعه فعالیت‌های این حوزه را فراهم کند.

علاوه بر این، پاکدشت با بیش از ۱۷ هزار اراضی زراعی زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی و بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار گلخانه تولید گل و گیاه و تولید سالانه بیش از یک میلیارد شاخه گل، پایتخت گل و گیاه کشور محسوب می‌شود.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15441
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری