۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس پر شد
تاریخ انتشار : مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ب.ظ
 
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک هفته کاری، ۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرستان‌های تهران و پردیس با دبی ۶ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.
 ۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس پر شد

به گزارش ندای وارنا؛ وحید مرادی نسب روز سه شنبه در این باره افزود: در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و صیانت از منابع آبی طی یک هفته کاری با انسداد ۶ حلقه چاه غیر مجاز از خروج ۱۱۸ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در سال از سفره های آب زیرزمینی در حوزه عملکرد این شرکت جلوگیری شد.

وی با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی، خاطرنشان کرد: برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این امور از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی کند.

مرادی نسب اظهار داشت: امور منابع آب تهران و پردیس بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز در زمین های کشاورزی ورامین

مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین ،قرچک و پیشوا از توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز در زمین های قریه خاوه از توابع بخش جواد آباد شهرستان ورامین خبر داد.

۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس پر شد

محمد رضا گیتی پژوه اظهار داشت: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور یک دستگاه حفاری روتاری که در حال حفاری یک حلقه چاه غیر مجاز بود با اخذ دستور قضایی بخش جواد آباد توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای تهران منتقل شد.

وی گفت: همچنین در این عملیات یک حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۴۵ متر نیز پر و مسدود شد.

گیتی پژوه خاطر نشان کرد : این شرکت به عنوان متولی منابع آب از هیچ کوششی در حفظ و حراست از منابع آب های زیر زمینی و سطحی دریغ نمی‌ کند و با هرگونه با هر تخلف در این زمینه به شدت برخورد خواهد کرد.

کد مطلب: 13888
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری