۶ مدرسه تا مهرماه در شهرستان شهریار افتتاح می‌شود
تاریخ انتشار : شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۸:۲۴ ب.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به نیاز شهرستان به ۲۳۰ مدرسه ۱۵ کلاسه برای رسیدن به متوسط کشوری سرانه آموزشی، گفت: تا آغاز سال تحصیلی ۶ مدرسه در قالب ۷۶ کلاس درس در سطح شهریار به بهره‌برداری خواهد رسید‌.
 ۶ مدرسه تا مهرماه در شهرستان شهریار افتتاح می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار امروز  اظهار‌کرد: در هفته دولت امسال هنرستان تربیت‌بدنی ۱۲ کلاسه امیرکبیر شهر جدید افتتاح شد و تا شروع مهرماه و سال تحصیلی جدید نیز ۶ مدرسه در قالب ۷۶ کلاس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۲۵ پروژه آموزشی در سطح شهرستان فعال است و عموما ۱۲ کلاسه و ۱۵ کلاسه هستند و قالبا برای مقطع ابتدایی با توجه نیاز شدید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار بیان‌کرد: شهرستان شهریار با ۱۷۳ هزار دانش‌آموز پرجمعیت‌ترین منطقه آموزشی کشور است و سرانه فضای آموزشی در این شهرستان ۲.۰۲ بوده که این رقم در کشور ۵.۲ متر است.

نوروزی با اشاره به نیاز ۲۳۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در سطح شهرستان شهریار برای رسیدن به شرایط متوسط کشوری گفت: بیشتر مدارس شهریار ۲ شیفت هستند و در خصوص تراکم دانش‌آموزی در هر کلاس به طور میانگین شهری و روستایی کمتر از ۴۰ نفر می‌باشد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۶۴۲ همکار فرهنگی در سطح شهرستان تصریح‌کرد: با توجه جذب صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش و از طرفی بازنشستگی تعدادی از همکاران، این آمار برای ما حفظ خواهد شد که احتمالا مقداری با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم بود‌.

کد مطلب: 13968
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری