۶ هکتار زمین ملی در شهرستان ورامین رفع تصرف شد
تاریخ انتشار : آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵ ب.ظ
 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین از رفع تصرف و بازپس‌گیری ۶۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع از زمین‌های ملی در پلاک محمدیه این شهرستان خبر داد.
 ۶ هکتار زمین ملی در شهرستان ورامین رفع تصرف شد

به گزارش ندای وارنا؛ اصغر سپه وند روز چهارشنبه در این باره گفت: در راستای اجرای احکام قضایی قطعیت یافته و حکم صادره از اجرای احکام کیفری دادسرای شهرستان ورامین ۶۴هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی در پلاک محمدیه توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی ورامین با همکاری عوامل انتظامی باغخواص این شهرستان از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: ارزش ریالی زمین های تصرف‌شده بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به متصرفان انفال و زمین های ملی هشدار می دهیم ماموران پرتلاش یگان حفاظت منابع طبیعی با چشمانی باز به صورت شبانه روزی در حال پایش و رصد این زمین ها بوده و در صورت مشاهده هرگونه تعرض به شدت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

سپه وند با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در توسعه پایدار، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در زمین های ملی مراتب را را به این اداره از طریق تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، مساحت مراتع استان تهران بیش از ۹۱۹ هزار هکتار است که از این میزان حدود ۶۰ هزار هکتار آن مساحت جنگلی است.

همچنین این استان دارای یک میلیون و ۷۸ هزار هکتار اراضی ملی است.

منبع: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران

کد مطلب: 14657
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری