رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک :
۷۷ اخطار نیز به واحدهای صنفی متخلف ارائه شد
تاریخ انتشار : مهر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۳۶ ب.ظ
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک : در ۳۳۱ بازدید توسط بازرسان اتاق اصناف انجام شد که ۲۷ متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و ۷۷ اخطار نیز به واحدهای صنفی متخلف ارائه شد .
 ۷۷ اخطار نیز به واحدهای صنفی متخلف ارائه شد

به گزارش ندای وارنا؛رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اتاق اصناف در شهریور۹۷ گفت : فصل تابستان و به ویژه شهریور از اهمیت ویژه ای برای بازرسان و اتحادیه های صنفی برخوردار است
حمیدرضا تاجیک گفت : باتوجه به بازگشایی مدارس در مهر و همچنین ماه محرم دو طرح ویژه به صورت همزمان برای نظارت بر بازار کیف و کفش و لوازم التحریر و کالاهای اساسی مورد نیاز هیات مذهبی اجرا شد.
وی تصریح کرد : در حوزه نوشت افزار و اقلام دانش اموزان بازرسی از مغازه های لوازم التحریز و کتاب فروشی ها موثر بود اما باید اذعان کرد لوازم التحریر با افزایش قیمت همراه بوده است.
وی با اشاره به توزیع گوشت با قیمت مصوب دولتی گفت : برای تنظیم بازار و به خصوص تامین گوشت برای هیات مذهبی که نذورات ماه محرم را دارند در ۵ فروشگاه در سطح شهر قرچک با کمک اداره صنعت و معدن و سایر نهادها گوشت قرمز دولتی توزیع شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک : در شهریور ۳۳۱ بازدید توسط بازرسان اتاق اصناف انجام شد که ۲۷ متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و ۷۷ اخطار نیز به واحدهای صنفی متخلف ارائه شد
تاجیک گفت : همچنین با توجه به تعداد زیادی گزارشات مردمی مبنی بر گرانفروشی در برخی فروشگاه های زنجیره ای طرحی در این خصوص در قرچک به مدت ۱۰ رو اجرا شد .
وی تاکید کرد : هدف بازرسان اتاق اصناف پیشگیری از تخلف است و در این راستان تذکر لسانی و اموزش به کسبه در دستور کار است.

منبع: قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 3979
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری