فرماندار پاکدشت :
۸۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌های پاکدشت به کرونایی‌ها اختصاص یافته است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت گفت: ۸۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌های زعیم و شهدای پاکدشت این شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و روند ابتلای شهروندان پاکدشتی به این بیماری رشد داشته است.
 ۸۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌های پاکدشت به کرونایی‌ها اختصاص یافته است

به گزارش ندای وارنا؛ هادی تمهیدی گفت: شهرستان پاکدشت از ۱۶۰ تخت بیمارستانی در دو بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت برخوردار است که روند افزایشی میزان ابتلای افراد به بیماری کرونا باعث شده تا ۸۰ درصد از ظرفیت این دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کند.
وی افزود: به گفته مسوولان بیمارستان شهدای پاکدشت، میزان ورودی بیماران مبتلا به کرونا نسبت به ماه گذشته از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار شده است.
وی اظهار کرد: افزایش میزان ابتلای افراد به بیماری کرونا باعث شده تا کادر درمانی شهرستان پاکدشت نیز بیش از گذشته درگیر این بیماری شده و وضعیت شهرستان را در شیوع این بیماری در وضعیت خطرناک قرار دهد.
تمهیدی تأکید کرد: تا زمانی که واکسن این بیماری کشف نشود، بهترین راه برای پشگیری از کرونا، استفاده از ماسک است بنابراین کارکنان ادارات دولتی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا علاوه بر این که خود ملزم به استفاده از ماسک هستند، خدمات خود را تنها به مراجعینی که از ماسک استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: همچنان برگزاری هر نوع مراسم و تجمع به ویژه عروسی و مراسم عزاداری در سطح شهرستان پاکدشت ممنوع بوده و فعالیت برخی از صنوف از جمله آرایشگاه‌های زنانه، قلیان‌سراها، تالارهای پذیرایی و باشگاه‌های ورزشی پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت مشاهده فعالیت، با متخلفین برخورد می‌شود.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا روز ١٢ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶٨۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴٢٣ نفر از آنها بستری شدند.
سیماسادات لاری با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٣٠٩ هزار و ۴٣٧ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ٢٠٨ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ١٧ هزار و ١٩٠ نفر رسید.
وی با اشاره به این که خوشبختانه تاکنون ٢۶٨ هزار و ١٠٢ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۴ هزار و ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
لاری گفت:  تاکنون دو میلیون و ۵٠٨ هزار و ۴١٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی با بیان این که استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار کرد: استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد مطلب: 10151
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری