۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در پیشوا پیش‌بینی شده‌است
تاریخ انتشار : دی ۱۲, ۱۴۰۲ ۶:۵۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در جریان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای شهرستان پیشوا پیش‌بینی شده‌است.
 ۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در پیشوا پیش‌بینی شده‌است

به گزارش ندای وارنا؛ ابراهیم تاجیک‌نوری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات پیشوا با بیان اینکه از این تعداد ۷۶ شعبه ثابت و چهار شعبه سیار است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، از مجموع شعبه های اخذ رأی پیش بینی شده، ۶۰ شعبه در بخش مرکزی و ۲۰ شعبه در بخش جلیل آباد مستقر می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که انتخابات را مظهر اقتدار نظام اعلام کردند، افزود: با تعامل و همکاری هیأت اجرایی و نظارت و با بسیج کلیه امکانات، شهرستان پیشوا آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات اسفندماه امسال است.

این مسئول تصریح کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا با تعامل و همکاری هیأت اجرایی و نظارت و تمامی دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی، شاهد حضور پرشور مردم پیشوا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

تاجیک‌نوری خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه دارند تا به میدان آمده و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند و به این منظور، لازم است تا ضمن رصد فضای مجازی، نسبت به اطلاع رسانی صحیح از شعبه های اخذ رأی و تبلیغات محیطی اقدام شود.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش با اجرای همایش رأی اولی ها، ضمن تبیین دستاوردهای نظام در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین، نسبت به ترغیب و تشویق حضور آنان در انتخابات اقدام کند.

فرماندار پیشوا آموزش را رکن اساسی کاهش مشکلات در زمان برگزاری انتخابات برشمرد و یادآور شد: تا زمان برگزاری انتخابات لازم است نسبت به آموزش عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و حوزه آی تی اقدام تا در روز انتخابات، کارها بدون مشکل اجرایی شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15180
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری