مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:
۸۶ طرح صنعتی نیمه تمام در پیشوا/ بدنبال جذب سرمایه گذار هستیم
تاریخ انتشار : تیر ۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب.ظ
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در دو ماهه اول سال ۱۰ سرمایه گذار جدید در پیشوا جذب شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوانیم ۵۰ سرمایه گذار جدید در شهرک صنعتی پیشوا جذب کنیم.
 ۸۶ طرح صنعتی نیمه تمام در پیشوا/ بدنبال جذب سرمایه گذار هستیم

به گزارش ندای وارنا؛ صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی استان تهران هزار طرح صنعتی نیمه تمام بالای ۶۰درصد ظرفیت را هدف گذاری کرده که به بهره برداری خواهد رسید که این عدد ۵ برابر سال گذشته است.

وی افزود: ۴۰۰طرح صنعتی که سال‌های گذشته واگذار شده تعیین و تکلیف و به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: به دنبال این هستیم که ۱۵۰۰ طرح صنعتی شهرک‌های صنعتی استان تهران را به بالای ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم.

پرنیان بیان داشت: در دو ماهه اول سال با ۱۸۶سرمایه گذار جدید عهد قرار شده که این عدد نسبت به دو ماه ماهه اول سال گذشته سه برابر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر شور سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی نشان دهنده ایجاد یک علاقه و شور خاص در شهرک‌های صنعتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران عنوان کرد: پروژه‌های مهمی از جمله پروژه تأمین آب پایدار است که حدود ۴۵۰ لیتر بر ثانیه آب از سدها تأمین خواهد شد که علاوه بر این که می‌تواند ۷۰هزار شغل را پایدار کند، می‌تواند زمینه ایجاد بالای ۱۰۰ هزار شغل را فراهم کند.

پرنیان ادامه داد: بدنبال تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی هستیم و در واقع با برنامه زمان بندی که وجود دارد هر طرحی که می‌خواهد در شهرک صنعتی ایجاد شود دو ماه فرصت دارد که شروع به سرمایه گذاری کند.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی پیشوا جزء شهرک‌هایی است که مشکلات متعددی دارد از جمله ۸۶ طرح صنعتی نیمه تمام که همه این طرح ها را در سال جاری فعال خواهیم کرد و بستر لازم را برای ایجاد آن فراهم خواهیم کرد که بتوانیم جذب سرمایه گذاری کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در دو ماهه اول سال ۱۰ سرمایه گذار جدید در پیشوا جذب شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوانیم ۵۰ سرمایه گذار جدید در شهرک صنعتی پیشوا جذب کنیم.

پرنیان اضافه کرد: در کنار این سرمایه گذاری جدید ۸۶ طرحی که سال‌های گذشته واگذار شده بود را پیگیری می‌کنیم که به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: ۱۱واحد صنعتی تعطیل در پیشوا داریم که ۶ واحد از این تعداد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و پیشوا مطرح شد و مابقی را هم در حال پیگیری هستیم که مشکلات‌شان را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در پایان ابراز داشت: امیدواریم شاهد افزایش قابل توجه اشتغال در شهرستان پیشوا باشیم و مردم آن آثار جهش تولید را در شهرستان پیشوا ببینند.

کد مطلب: 9077
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری