۸۹ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز آب ورامین نصب شد
تاریخ انتشار : آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۶:۲۶ ب.ظ
 
مدیر امور منابع آب شهرستان‌های ورامین ،قرچک و پیشوا از نصب ۸۹ کنتور حجمی هوشمند برروی چاه‌های آب مجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.
 ۸۹ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز آب ورامین نصب شد

به گزارش ندای وارنا؛ محمدرضا گیتی پژوه روز شنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور و همچنین اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، ۸۹ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه های حوزه عملکرد این شرکت نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هفت دستگاه حفاری غیرمجاز با اخذ دستور قضایی توقیف و به پارکینگ این امور منتقل و از اضافه برداشت ۶ حلقه چاه مجاز نیز جلوگیری شد که با انجام این عملیات از برداشت حدود نیم میلیون متر مکعب آب سالانه از منابع آب زیر زمینی دشت ورامین جلوگیری شد.

گیتی پژوه یادآور شد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران – کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14680
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری