۹۰ درصد مدارس جواد آباد روستایی و عشایری است
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۷:۰۹ ب.ظ
 
رییس آموزش و پرورش بخش جوادآباد گفت: ۹۰ درصد مدارس جواد آباد روستایی و عشایری است.
 ۹۰ درصد مدارس جواد آباد روستایی و عشایری است

به گزارش ندای وارنا؛عباس کیوانلو پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد حاج ابراهیم راسنی بخش جواد آباد طی سخنانی اظهار داشت: بخش جواد آباد با وجود فاصله ۳۰ کیلومتری از تهران از لحاظ امکانات با تهران قابل مقایسه نیست و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم زمینه را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان فراهم کنیم.

کیوانلو با بیان اینکه در امر توسعه و پیشرفت مدرسه سازی در این بخش مجموعه تلاش کرده است که امروز شاهد این افتتاح ها هستیم افزود: جواد اباد پهناورترین بخش استان است و علی رقم وسعت ۱۴۰۰ کیومتری و هم مرزی با ۲ استان باید اعلام کنیم که ۹۰ درصد مدارس ما در بخش جواد اباد روستایی و عشایری است.

رییس آموزش و پرورش بخش جوادآباد با بیان اینکه مدرسه سازی در بخش جوادآباد نیاز به توجه ویژه دارد گفت: هر خیری که برای امر مدرسه سازی در این منطقه پیش قدم شود باشد مورد استقبال است تا بتوانیم با کمک و یاری این خیرین برای اینده دانش اموزان مدارس و مراکز فرهنگی بیشتری را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: طی ۲ سال و نیم اخیر ۸ پروژه در این بخش آغاز شده است که تعداد ۷ پروژه به دست خیرین انجام شده و در حال حاضر اکثر آنها به اتمام رسیده و یا در حال اتمام  است.

انتهای پیام

منبع :مهر

کد مطلب: 5972
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری