۹ دی بصیرت ملت ایران را به تصویر کشید/ تهران سراسر خشم علیه فتنه
تاریخ انتشار : دی ۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۰ ب.ظ
 
حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم آن روز برای همیشه هتاکان به ساحت اباعبدالله(ع) را ناکام گذاشته و خشم خود علیه فتنه گران را به تصویر کشیدند.
 ۹ دی بصیرت ملت ایران را به تصویر کشید/ تهران سراسر خشم علیه فتنه

به گزارش ندای وارنا؛برخی اتفاقات و گستاخی عده ای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با صحنه گردانی بیگانگان آن قدر ادامه پیدا کرد و هر روز شعله آن بیشتر شد، که در نهایت به اوج خود و در عاشورای سال ۸۸ رسید.

فتنه گران و طراحان فتنه سعی داشتند، از عاشورا به عنوان ابزاری در پی رسیدن به خواسته های نامشروع خود استفاده کنند، اما هتاکی به سیدالشهدا(ع) و نیز عاشورا و فرهنگ کربلا، سبب شد، تا این روز، به پایانی برای این فتنه تبدیل شود و مردم پس از هتاکی روز عاشورای فتنه گران، دیگر تاب بی حرمتی ها را نیاوردند و روز ۹ دی به خیابان ها آمدند و ضمن تجدید بیعت با ولایت فقیه، نسبت به اقدامات گستاخانه فتنه گران ابراز انزجار کردند.

مردم در ۹ دی نشان دادند اهل کوفه نیستند و علی تنها نمی ماند

مردم در استان و شهر تهران، به عنوان نقطه اصلی هتاکی به سیدالشهدا(ع) از پیش قراولان حماسه ۹ دی بودند، حماسه ای که سبب شد، جهانیان مات و مبهوت مانده و طراحان فتنه به عمق اعتقادات این مردم پی ببرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص ابعاد حماسه ۹ دی بهگفت: مردم در ۹دی به خیابان ها آمدند، تا جسارت و هتاکی به عاشورا و عزاداران حسینی را محکوم کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی اضافه کرد: آن روز کسی به جناح بندی سیاسی، انتخابات و هیچ موضوع دیگر فکر نمی کرد و همه با هم در یک صف به خیابان ها آمدند، تا به انگلیس، آمریکا و اسرائیل بگویند ما همان مردم انقلابی سال ۵۷ هستیم و مردم دشت ورامین همان مردمی هستند، که ۱۵ خرداد سال ۴۲ را با فریاد هیهات من االذله خلق کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چه شعارهایی توسط مردم در روز ۹ دی ۸۸ سر داده می شد، گفت: شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» یکی از مهم ترین شعارهای مردم در ۹ دی سال ۸۸ بود.

رییس ستاد ۹ دی استان تهران اضافه کرد: حرکت کفن پوشان دشت ورامین در نهم و دهم دی ماه ۸۸ به خوبی ثابت کرد، مردم این دیار برای لحظه ای در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی تردید نخواهند داشت.

۹ دی ریشه های مذهبی و دینی انقلاب اسلامی را به تصویر کشید

این حرکت به یاد ماندنی مردم در استان تهران، به ویژه وارثان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در دشت ورامین، سبب شد، تا رسانه ها تیترهای «تکرار تاریخ» ، « ورامینی ها تاریخ را تکرار کردند» و … را برای تبیین اقدام ولایی مردم این دیار استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک هم که در سال ۸۸ و در مسجد جامع قرچک، در جمع کفن پوشان ورامینی که در حال طی مسیر برای رسیدن به پایتخت و دفاع از ولایت بودند، سخن می گفت،  در خصوص ویژگی های حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی روز نمایش بصیرت مردم در سراسر کشور، به ویژه تهران و نیز مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک به عنوان وارثان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ بود.

سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: مردم در ۹ دی ۸۸ به همه دنیا به ویژه فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آن ها نشان دادند، که هرگز دست از انقلاب و ولایت برنخواهند داشت و تا پای جان در راه این نظام و انقلاب ایستادند.

وی گفت: حماسه ۹ دی به خوبی ریشه های مذهبی و دینی، ولایی و اعتقادی انقلاب اسلامی را نشان داد و به عنوان یک افتخار برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

آری، آن روز مردم آمدند، تا بگویند گذر زمان سبب نمی شود، تا نسبت به عقاید خود سرد و سست شوند و بصیرت و ولایتمداری از ویژگی ها این مردم است، آن روز مردم طومار فتنه ۸۸ را در هم پیچیدند، اما باید بدانیم، فتنه ۸۸ تمام شد، ولی فتنه ها هرگز تمام نمی شوند و دشمنان هر روز در پی دسیسه ای جدید برای مقابله با انقلاب مردمی و اسلامی ایران است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6427
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری