‌مراسم شهادت امام حسن مجتبی(ع) در ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰ ق.ظ
 
مراسم شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور روحانیون، طلاب، مسئولان، آحاد مردم شهید پرور و عزاداران حسینی در شهرستان ورامین برگزار شد.
 ‌مراسم شهادت امام حسن مجتبی(ع) در ورامین برگزار شد

مردم شهرستان ورامین با عزاداری در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) و عرض تسلیت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با پای پیاده تا گلزار شهدای سید فتح الله به صورت پیاده عزاداری کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج)‌، رهبر انقلاب‌، مراجع عظام تقلید‌، علما‌، روحانیون و آحاد مختلف مردم در سخنانی بیان کرد: امام حسن مجتبی(ع) الگوی تمام عیار در حوزه مختلف اجتماعی‌، فرهنگی و سیاسی است، برخی سیاست را به عنوان مکر و نیرنگ تفسیر می کنند‌، در حالی که از نگاه اسلام و اهل‌بیت(ع) سیاست ‌معنای بسیار ارزشمندی دارد.

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) سیاست را به معنای ادای حقوق الهی و انجام حقوق زندگان و مردگان معرفی می فرماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، یادآور شد: سیاست حسنی یعنی جهاد در مبارزه و حلم و صبر بر تمامی ارزش‌های اخلاقی مبتنی بر فرهنگ اسلام و قرآن.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: لذا جا دارد تمامی مسئولان و مردم با اقتدا بصیرت به آن امام بزرگوار در جهت اجرای تعالیم الهی تلاش کنند.

انتهای پیام

کد مطلب: 6942
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری