برپایی نمایشگاه فرهنگی هنرهای جلوه های ایثار در شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۴۰۲ ۸:۰۶ ب.ظ
 
به مناسبت چهل و سومین هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی، هنرهای جلوه های ایثار در بخش های عکس، پوستر و کتاب در شهرستان قرچک افتتاح شد.
 برپایی نمایشگاه فرهنگی هنرهای جلوه های ایثار در شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ به مناسبت چهل و سومین هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی، هنرهای جلوه های ایثار در بخش های عکس، پوستر و کتاب با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک، محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران ادارات شهرستان قرچک در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک افتتاح شد.

 در ابتدای این نمایشگاه محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالروز هفته دفاع مقدس و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) به معرفی نمایشگاه فرهنگی و هنری جلوه های ایثار در بخش های مختلف این نمایشگاه پرداخت.

 علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: امروز مردم ایران اسلامی به مدد خون شهدا بیمه شده است و بر همه ما واجب است یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و خانواده های ایشان را گرامی بداریم. نشانه های این استحکام معنوی را در سالگرد اغتشاشات دیدیم که چگونه مردم با بی اعتنایی به فراخوان های ضد انقلاب، مشت محکمی به دهان این یاوه گویان زدند.

گفتنی است در این نمایشگاه ۵۹ اثر شامل ۱۶ پوستر معرفی شهدای شهرستان، ۱۰ تابلو شناسنامه شهدا، ۳۰ قطعه عکس از وقایع هشت سال دفاع مقدس، ۳ اثر هنری از هنرمندان شاخص تجسمی و همچنین ۴۳ عنوان کتاب دفاع مقدس که به معرفی شهدای شهرستان و وقایع هشت سال دفاع مقدس پرداخته در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است و از سوم تا هفتم مهر به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک پذیرای عموم مردم است.

این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری، بنیادشهید و امور ایثارگران، سپاه ۱۵ خرداد، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان قرچک برپا شده است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه جلوه های ایثار نمایش خیابانی ننه اکبر کاری از گروه هنری نمایشی کارنامه سینما با طرح و کارگردانی علی سالاری مقدم با حضور فرماندار و دیگر مسئولان و عموم شهروندان شهرستان قرچک در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک اجرا شد.

کد مطلب: 14241
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری