استاندار تهران چهارشنبه به شهرستان پیشوا سفر می کند
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۳:۲۶ ب.ظ
 
محمدحسین مقیمی استاندار تهران چهارشنبه هفته جاری به منظور بررسی مشکلات شهرستان پیشوا به این شهرستان سفر می کند.
 استاندار تهران چهارشنبه به شهرستان پیشوا سفر می کند

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، محمدحسین مقیمی که پیش از این، از سفرهای شهرستانی خود به منظور بررسی مشکلات شهرستان های استان تهران خبر داده بود، صبح روز چهارشنبه به همراه معاونین، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمع دیگری از مسئولان استانی به شهرستان پیشوا سفر می کند.

فرماندار پیشوا با اعلام این خبر گفت: استاندار تهران در ابتدای سفر خود به شهرستان پیشوا ب زیارت حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) خواهد رفت و با شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم آرمیده در صحن مطهر این امامزاده تجدید پیمان خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به صورت مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا و همچنین برگزاری کارگروه های مختلف از جمله برنامه های سفر استاندار به پیشوا خواهد بود.

فرماندار پیشوا از ملاقات عمومی مقیمی با شهروندان پیشوایی خبر داد و گفت: در این ملاقات که همزمان با اقامه نماز ظهر در صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود، مشکلات و مسائل مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: دیدار با نخبگان، صاحبنظران و موثرین شهرستان پیشوا از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر استاندار تهران به پیشوا است.

فرماندار پیشوا افزود: پیشوا به دلیل ضعف زیرساخت های موجود در آن، نیازمند نگاه جدی و بسیار ویژه مسئولان فرادستی است و امیدواریم با حضور استاندار جدید تهران، شاهد تحولات چشمگیری در این شهرستان باشیم.

محمدی گفت: مشکلات آب شرب و کشاورزی، نبود تخت بیمارستانی، لزوم توسعه راه های مواصلاتی، ارتقای زیرساخت های ورزشی و فرهنگی، مبلمان شهری، رفع مشکلات بخش کشاورزی و … از نیازهای مبرم این شهرستان است که در سفر استاندار تهران  به صورت ویژه بررسی خواهند شد.

فرماندار پیشوا افزود: در این سفر که با حضور معاونین استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و بیش از ۲۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی استان تهران صورت خواهد گرفت، مسائل موجود در سطح شهرستان بررسی و راهکارهای برون رفت از آنها ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: امیدواریم با همت مسئولان فرادستی و همصدایی مردم شهرستان بتوانیم هر چه سریعتر، کمبودها و نارسایی های این منطقه را رفع و خواسته بحق پیشگامان قیام ۱۵ خرداد را برآورده کنیم.

محمدی گفت: پیشوا متبرک به وجود حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) است و مردم این دیار همواره در شرایط حساس نظام و انقلاب، نقش خود را به زیباترین شکل ممکن، ایفا کرده اند و امروز خواستار رفع نیازهای موجود هستند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: با همتی که در دولت دوازدهم، مسئولان استانداری تهران، مدیران شهرستان پیشوا و مردم این منطقه وجود دارد، امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد رفع نیازمندی های این منطقه باشیم.

کد مطلب: 2411
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری