محور برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ورامین روشنگری نسل جوان است
تاریخ انتشار : آبان ۵, ۱۳۹۷ ۸:۳۰ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: محور برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ورامین روشنگری نسل جوان است.
 محور برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ورامین روشنگری نسل جوان است

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که در محل آموزش و پرورش ورامین و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: تبعید امام راحل، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، ۳ واقعه مهمی است که باید به درستی تبیین و علل شکل گیری آن برای نسل جوان عنوان شود.

وی افزود: به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان توسط عمال رژیم ستم شاهی، اوج وفاداری و شناخت نسل جوان از انقلاب و مقابله با ظلم و ستم را ثابت کرد، ارزشی که حتی در زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس خود را به نمایش گذاشت و هزاران دانش آموز جان خود را برای دفاع از کیان کشور، تقدیم اسلام کردند.

کاغذلو گفت : این که امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند به دلیل شناخت ایشان از عمق خباثت و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی بود، تفکری که امروز نیز دلتمردان آمریکا آن را دنبال می کنند و تلاش دارند تا با اعمال تحریم در روز ۱۳ آبان، ارزش های این روز را تحت الشعاع قرار دهند.

وی تأکید کرد: مردمی که در طول دوران انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبان ارزش های انقلاب بوده اند امروز نیز باید با حفظ هوشیاری، در برابر تصمیمات خصمانه دشمن در روز ۱۳ آبان ایستادگی کرده و ثابت کنند که همواره پای آرمان های خود ایستاده اند.

سرپرست فرمانداری ورامین افزود : مهمترین اولویت برنامه های ۱۳ آبان باید به روشنگری و انتقال ارزش های اسلامی به نسل جوان باشد چرا که این مهم می توان گام های جوانان و آینده سازان کشور را در مقابله با دشمنان استوارتر کند.

وی گفت : دشمن تلاش دارد تا با استفاده از فضای پرالتهاب مجازی، این دروغ را القا کند که انقلاب و نظام نتوانسته کاری برای کشور انجام دهد لذا همگان وظیفه دارند تا دستاوردهای انقلاب را در حوزه های مختلف بیان کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4947
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری