شهردار ورامین خبر داد:
اجرای ۷۰۰ پروژه توسط شهرداری ورامین طی ۲۸ ماه
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب.ظ
 
شهردار ورامین از اجرای ۷۰۰ پروژه طی ۲۸ ماه توسط شهرداری خبر داد.
 اجرای ۷۰۰ پروژه توسط شهرداری ورامین طی ۲۸ ماه

به گزارش ندای وارنا؛ عصر چهارشنبه، جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری ورامین به ریاست حسین دهقان شهردار ورامین و با حضور محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین در جهت بررسی و تشریح برنامه ها ، پروژه های خدماتی عمرانی و نظرات مدیران برگزار گردید.

 

حسین دهقان شهردار ورامین ضمن ارزیابی از عملکرد شهرداری گفت : عملکرد شهرداری ورامین در حوزه های مختلف خدماتی و عمرانی در سال ۹۸ خیلی خوب بود و امیدوارم با برنامه ریزی و کارشناسی در جهت آبادانی و توسعه شهر ورامین گام های بیشتر و بهتری در سال ۹۹ برداریم.

 

وی گفت: همه سازمان های مربوطه در موضوع دفن فوتی های بیماران کرونا خوش درخشیدند و از زحمات همه دوستان در مبارزه با ویروس کرونا از جمله زحمات و تلاش های جهادی نیروهای سازمان های آرامستان و پسماند ، آتش نشانی ، سازمان حمل و نقل و بار ترافیک تشکر و قدردانی می کنم.

 

دهقان افزود : طی ۲۸ ماه گذشته شهرداری ورامین حدود ۷۰۰ پروژه در حوزه های مختلف فنی عمران ، حمل و نقل ترافیک ، خدمات شهری ، فرهنگی اجتماعی ، ورزشی و …  انجام داده است.

 

در ادامه این نشست محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین بیان داشت : در قرآن کریم خداوند وعده داده ما مومنین را آزمایش خواهیم کرد و موضوع کرونا یک آزمایش الهی است. امروز ایمان و عمل صالح ما را نجات می دهد. مجموعه شهرداری ورامین در خدمت رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده و این خدمات تا کنون با شدت بیشتری در حال انجام است.

 

در ادامه این نشست هر یک از معاونین و مدیران به تشریح برنامه ها و تبادل نظر  پیرامون مسائل شهری پرداختند.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7466
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری