امام جمعه شهرستان قرچک:
دستگاه‌های فرهنگی در کاهش جرائم نقش خود را ایفا کنند
تاریخ انتشار : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: پیشگیری از جرم بهترین عامل است و دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان نقش بسزایی در کاهش جرائم اجتماعی دارند و پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.
 دستگاه‌های فرهنگی در کاهش جرائم نقش خود را ایفا کنند

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در  مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان قرچک، اظهار کرد: بهترین مردم داورترین آن‌ها هستند و قاضی‌ها در هنگام داوری باید به عدالت قضاوت کنند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها در جامعه به موضوعات آگاهی دارند و باید مدیریت درست در کارها داشت و احقاق حقوق مردم جامعه اسلامی یک اصل مهم است.

امام جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه خروجی دستگاه قضایی ضریب امنیت را فراهم می کند، افزود: اخلاق شرط ماندگاری در هر کاری است و باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: پیشگیری از جرم بهترین عامل است و دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان نقش بسزایی در کاهش جرائم اجتماعی دارند و پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

وی در ادامه اظهار داشت: خوش‌رویی و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین ویژگی‌های حجت الاسلام مرتضائیان بوده چرا که در ۱۲سال گذشته اخلاق حسنه وی زبان زد عام و خاص در شهرستان قرچک بود.

امام جمعه قرچک در پایان گفت: هیچ کس حق دخالت بر روند اجرایی دستگاه قضایی  شهرستان ندارد و برای رئیس جدید دستگاه قضایی قرچک نیز آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم تکریم ارباب رجوع و اخلاق حسنه را در دستور کار خویش قرار دهد.

کد مطلب: 8569
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری