آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت برگزار شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب.ظ
 
آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت صبح امروز با حضور مسئولین برگزار شد.
 آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛  صبح امروز به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، آئین تجلیل از اعضای شورای روابط عمومی شهرداری پاکدشت با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، مسئولین حراست و بازرسی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مسئول روابط عمومی فرمانداری در سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار شد.

علی رضایی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن قدر دانی از زحمات مسئول و نیروهای روابط عمومی به منظور پوشش دهی اخبار شهرداری بر لزوم تقویت و توسعه این واحد و انعکاس گسترده اخبار فعالیت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت تاکید نمود.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی عنوان نمود: روابط عمومی چشم و گوش، زبان و آینه ی یک مجموعه است که همواره باید واقعیت ها را در خصوص روند عملکرد مجموعه منعکس کند و وجود روابط عمومی قوی در یک مجموعه می تواند به رشد و تعالی آن کمک کند.

شصتی سرپرست شهرداری با اشاره به نقش اساسی واحد روابط عمومی و با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط با گروه های اجتماعی مختلفی از مردم است، اظهار داشت: انجام این امر مهم نیازمند هنری است که بتواند طیف وسیعی از مردم را در ارتباطات خود پوشش دهد و مخاطبین را با رسالت سازمان همسو سازد.

وی کارگزاران این واحد را پل ارتباطی موثر میان مردم و مسئولین دانست و تصریح نمود: انعکاس کارهای انجام شده در بین جامعه باعث دلگرمی مردم شده و آنان را بیش از پیش متمایل به مشارکت در امور شهر می کند.

در پایان مراسم ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و دیگر مسئولین با اهداء لوح تقدیر و گل از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی شهرداری تجلیل به عمل آوردند.







کد مطلب: 8020
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری